Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Djeco Ludanimo 3 játék egyben kicsiknek
Toronyépítés, memória és társasjáték a színekkel...
Háromféle játékot lehet játszani ezzel a gyönyörű, igényes játékkal:
1. Toronyépítés
A kicsik örök kedvence a toronyépítés. Ezzel a játékkal hatalmas tornyot lehet építeni, amibe az állatokat el is bujtathatod, mindenkit más emeleten.
2. Társasjáték
Azon gyerekeknek, akik még nem ismerik a számos dobókockát. Színes dobókockával kell játszani. Amilyen színt dobsz, az állatkáddal olyan színű kockára lépsz. A színek megtanulásához is kiváló játék.
Itt a játékmező most nem sík terep, hanem különböző nagyságú és magasságú, különböző formájú színes, vidám dobozkák.
3. Memória játék
Az állatkák elbújnak a dobozok alá. Izgalmas memória játék kicsiknek, részletesen lásd a játékszabály fülön.
A kis játékfigurákkal a társasozás előtt vagy után önállóan is lehet játszani akár szerepjátékot is. A kedves, színes és szerethető figurák játékra hívják a kicsiket.
Ajánlott: 3 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 10-20 perc
Ludanimo társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Djeco társasjátékok
Fejlesztő játékok bölcsiseknek
Fejlesztő játékok óvodásoknak
Cicás játékok
Nyuszis játékok
Állatos játékok
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
Djeco építő- és társasjáték: Ludanimo
3 társasjáték a kicsiknek: Körjáték, memória játék és egyensúlyozás játék
Ajánlott életkor: 3 éves kortól Játékosok száma: 1-4 játékos
A játék tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb), amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, 6 állatfigura.
Játék 1 Állat sétáltatás.
Tartozékok: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka.
A játék előkészülete: A 15 formadobozt helyezzük kör alakban színsor szerint rendezve: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van.
A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak a dobókockával. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak. - Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt. Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott. Ki nyer? Az a játékos, aki először ér az utolsó kockára.
Játék 2 Csattanás, puffanás, robaj – szegény állatok!
Tartozékok: 15 formadoboz, 6 állatfigura
A játék előkészülete: A formadobozokat és állatokat a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira. A nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni.
1. változat: A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít.
2. változat: 1 “szín “ és 1 “állatos” dobókockával. A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban. A dobókockák meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob. A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek. A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít.
Játék 3 Rejtőzés és keresés
Tartozékok: 6 nagy formadoboz (3 kocka és 3 henger), 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura.
A játék előkészülete: A 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába. A felnőtt elrejti a 6 állatfigurát találomra a 6 doboz alá.
A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi. Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább... Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat.
Ki nyer? Az a játékos, aki a legtöbb állatot találja meg. Inspiratív formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei (Pl. építkezős-, szerepjáték… a többit bízzuk a gyermekek fantáziájára).