Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Activity My first társasjáték gyerekeknek
Activity my first, készségfejlesztő társasjáték a kisgyermekek részére, 4 éves kortól.
A játék fejleszti a gyermekek kifejezőképességét, kézügyességét és problémamegoldó készségét.
A játéktábla többféleképpen összeállítható, és ez lehetővé teszi, hogy a játékosok a játék időt tetszőlegesen változtassák.
A kártyákon rajzok találhatóak, így még az írni nem tudó gyerekek is játszhatnak. Felejthetetlen pillanatok, ahol a család együtt játszik.
Ajánlott: 4 éves kortól
Játékosok száma: 3-16 fő
Játékidő: kb 30 perc, de lehet hosszabb is a játékosszámtól függően.
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.0/5 ( nagyon egyszerű )
Activity My First társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Vicces játékok
Játékok 3-5 éves gyerekeknek
játékok 5-8 éveseknek
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
ACTIVITY MY FIRST
3-16 játékos részére, 4 éves kortól
A játék tartalma:
- 6 variálható játéktábla rész
- 165 játékkártya
- 2 faelefánt
HASZNÁLATI UTASÍTÁS
A játék: Két elefánt sétál az őserdőben. Az ivóvízhez igyekeznek.
Ha ügyesen játszanak és találgatnak a játékosok, továbbléphetnek elefántjaikkal.
Vajon melyik elefánt ér elsőként a célba?
A játéktábla 6 összeilleszthető részből áll. A részek egy utat formáznak, amin sárga, kék, és piros elefántlábnyomok vannak. Az összeillesztendő részek egyikén van a startmező, egy másikon pedig a célmező.
A kártyák:
Minden kártya hátlapján van egy elefántnyom, ami sárga, piros, vagy kék színű.
Ésszerű az első játék előtt a kártyán lévő rajzokat a legkisebbeknek egyenként megmutatni, hogy megismerjék őket.
Előkészületek:
A start és a célmező letétele után tetszőlegesen illesszük közéjük a maradék négy részt.
A gyerekek is eldönthetik, hogy a vízhez vezető utat egy nagy kanyarral építik fel, vagy esetleg kis kanyarokkal. A játékidő lerövidíthető, ha nem használjuk fel az összes részt a játékban, és rövidebb pályát építünk.
A kártyákat jól össze kell keverni és az asztalra egy pakliban kell helyezni.
A játékhoz szükség van még egy nagy papírra és ceruzára, vagy krétára és táblára.
Figyelem!
A játék megkezdése előtt meg kell állapodni, hogy a játékosok mennyi időt használnak majd fel a fogalmak előadásához. Ezt az időt - persze a felnőttek figyelmével kísérve - a gyerekeknek kell megállapítaniuk és nem szabad túl szigorúan mérni.
Mivel a játékidő emiatt esetenként nagyon különböző lehet, a játékhoz nincs homokóra.
A játék menete:
Két csapatot kell alkotni. A csapatok minimum két játékosból kell, hogy álljanak.
A csapaton belül meg kell állapodni, hogy ki kezdi a játékot. Minden csapatnak van egy elefántja, amit a startmezőre állít. Az első csapat kezdő játékosa húz egy kártyát. Ez a játékos a saját csapatának kell, hogy előadja a fogalmat anélkül, hogy kimondaná. A
csapattagok megpróbálják kitalálni a fogalmat. Ha a csapatnak sikerül kitalálnia a feladványt, továbbhaladhat az elefántjával arra a mezőre, ami ugyanolyan színű, mint a kitalált kártya hátlapján lévő lábnyom. Ha a feladványt nem sikerül kitalálni, az elefánt
helyben marad, és a megoldatlan feladatot tartalmazó kártya a pakli aljára kerül. Ezután a másik csapat következik. Ebben a játékban a gyermekek dönthetik el, hogy a három előadásmód közül melyiket választják, ezt azután dönthetik el, miután a kártyát kihúzták.
A játékosok a játék megkezdése előtt is meghatározhatják, hogy például mindegyik feladványt rajzolni szeretnék.
Lehetséges előadásmódok:
• Rajzolás: Az a játékos aki rajzol, nem beszélhet és nem mutogathat, ezen kívül azt sem árulhatja el, ha esetleg a feladvány egy részét helyesen találták ki.
• Szavakkal körülírás: Ilyenkor a feladványt szavakkal kell körülírni és a jelentését elmagyarázni anélkül, hogy a feladványt, vagy részeit kimondanánk a magyarázat közben.
• Elmutogatás: A feladványt el kell mutogatni. A játékos ilyenkor nem beszélhet, a szobában lévő, ill. az onnan látható tárgyakra nem mutathat rá, de a saját testrészeit felhasználhatja a mutogatásnál.
A játékot az a csapat nyeri, aki elefántjával elsőként ér a célba.
Közös játék:
Előkészületek: ugyanazok, mint mikor két csapat játszik.
A játék menete: legalább három játékos szeretne egy elefántot közösen a tengerhez juttatni.
A kezdő játékos felhúz egy kártyát és megpróbálja a többi játékosnak előadni a feladványt.
Ha a játékos kitalálja a feladványt, akkor továbbléphet az elefánttal a következő mezőre, ami ugyanolyan színű, mint a megfejtett kártya hátoldalán lévő elefántnyom.
A játék akkor ér véget, ha az elefánt eléri a célmezőt.
Egyszerűsített játék:
A játékot akár ketten is játszhatjuk, ekkor a feladat az, hogy a gyerek a kihúzott kártyát megpróbálja úgy előadni, hogy azt a szülő meg tudja fejteni. Ha ez sikerül, akkor az elefánt előre léphet.
Nehezített játék:
A játékot nehezíthetjük úgy, hogy a játék elején meghatározzuk, hogy a piros kártyákat rajzolni, a kék kártyákat mutogatni és a sárga kártyákat pedig szavakkal kell körülírni.
Ha további kérdései, illetve észrevételei lennének az Activity MY FIRST-el kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal!
A játékhoz jó szórakozást kíván a Piatnik Budapest Kft!