Kedvezmény: 31%
12.990 Ft
8.990 Ft
Kizárólag WEBÁRUHÁZAS akció: 2024. 07. 01. - 2024. 12. 31.

Castle of Mind - Wyvern társasjáték

Kedvezmény: 31%
12.990 Ft
8.990 Ft
Kizárólag WEBÁRUHÁZAS akció: 2024. 07. 01. - 2024. 12. 31.
Legfontosabb jellemzők

Könnyen tanulható, izgalmas stratégiai társasjáték 4 játékos részére is. Letisztult absztrakt játék, melyben a diplomáciai érzék és a logikus gondolkodás okozhatja a legnagyobb gondot a stratégiai társasok kedvelőinek. 
Kiváló magyar fejlesztésű társasjáték.

6 éves kortól, 2-4 játékos részére

Szállítási információk

Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2024. december 13.
Cikkszám: 536048
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: Nem értékelt Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Castle of Mind - Wyvern társasjáték - Az Ország Játéka családi/party társas kategóriában 2022-ben

A stratégiai érzék és a diplomácia játéka, melyben a játékosok lovagokkal és varázslatos lényekkel indulnak csatába a győzelemért.
Az alapjáték 4 játékossal számol, de a szabályfüzetben 2 és 3 főnek szóló játékváltozat is található több más variációval együtt.
Az alap Castle of mind játék újabb variációja, amelyben szintén nem ott történik az ütés, ahová a játékos lépett. Emiatt a játékosoknak folyton figyelniük kell a játéktáblát, és teljesen más játékélményre számíthatnak a játékosok minden egyes csata során.

A játékostábla 4 oldalán foglalnak helyet a játékosok, ahol mindenkinek saját színe és saját címere lesz a játékban.
A játékosok az előttük lévő alapsorra helyezik az egységeiket a tábla alján látható ikonok útmutatásait követve.
A diplomácia és szövetség jelölők a tábla mellett kapnak helyet, míg a két címeres korong a játékos előtt a tábla alján. Ezek a címeres egységek majd a sarkok mezőiből indulva kerülnek fel a táblára.
A játékot az oroszlán-címeres játékos kezdi és a játék az óramutató járásával megegyezően halad. Azonban, ha valamelyik játékos egy másik játékos címerére lép, akkor a játékot az folytatja, akinek a címerére léptek.
Ez stratégiailag nagyon fontos szabály, hiszen a játékossorrenden sok múlik.
Amikor egy játékos sorra kerül akkor két lehetőség közül egyet választhat: vagy lép az egyik játéktéren lévő egységével (korongjával), vagy az egyik saját vörös-címeresét helyezi a megfelelő indítómezőre. Vörös címeres mezőből 5 darab van a táblán, 4 darab a 4 sarokban és egy a játéktér közepén. Ide csak a vörös-címeres egységek léphetnek. A játékot az nyeri meg, aki először belép a játéktér közepén lévő vörös mezőre.
Amikor egy játékos sorra kerül, akkor kötelező lépnie.
A tábla több részén találkozhatunk varázs-mezővel, melyeknek színe lila.
Egy egységgel a vele szomszédos üres mezőre léphet a játékos, és a választott mező nem lehet ugyanolyan színű, mint amilyenről a lépést indítja. A játékban a lovagokkal úgy lehet ütni, hogy a saját egységünkkel olyan mezőre lépünk, ami megegyezik a mozgatott egységgel. Amikor ez megtörténik, akkor a játékos egy egységet leüthet azokról a mezőkről, amik a választott mezők színével azonoson áll. Ilyen esetekben a megtámadott játékos diplomáciát ajánlhat fel kétféle módon: szövetség vagy megnemtámadási szerződés vállalásával. Egy játékos egyszerre csak egy játékossal lehet szövetségben. A szövetségeket mindegyik játékos jól láthatja, hiszen a két játékos ilyenkor diplomácia-korongot cserél és azt fel is helyezik maguk elé a tábla megfelelő helyére.
Amennyiben egy játékosnak lehetősége van ütésre, akkor azt meg is kell tennie, tehát a játékban ütéskényszer van. A varázskövekkel a lila mezőkön lehet ütni, a wyvern korongok pedig a wyvern mezőkön üthetnek. Ha egy játékosnak leütik mindkettő vörös-címeresét úgy, hogy nincs szövetségben senkivel, akkor a játékos azonnal befejezi a játékot. Azonban, ha ekkor szövetségben áll még, akkor a játékot folytathatja addig, amíg ez a szövetség fenn áll. Ha a nyertes nincs szövetségben, amikor a középső vörös mezőre lép, akkor egyedül nyer, ha pedig szövetségben áll, akkor a játékot a szövetségesével együtt nyeri meg.

Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 4 fő (2-3 fővel is játszható)
Játékidő: 30-120 perc

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Logikai játékok
Térlátást fejlesztő játékok

Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Játékok 5-8 éveseknek
Játékok 8-12 éveseknek

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!

Okosjáték szerint

Véleményünk a játékról:

A magyar fejlesztésű társasjáték, a Castle of Mind rengeteg olyan készséget fejleszt, aminek nemcsak a gyerekek, hanem a felnőttek is hasznát vehetik, akár a hétköznapokban is. 

Castle of Mind, vagyis magyarul az Elme kastélyának az ötlete Török-Szabó Balázs, a Fontanus Központ szakmai vezetőjétől származik. A célja az volt, hogy egy olyan játékot hozzanak létre, ami gondolkodásra sarkallja a játékosokat, fejleszti az előrelátást, a koncentrációt, a türelmet, a kitartást, a stratégiai és a logikus gondolkodást. 

A játék a 2019-es Ország Játékán megnyerte a helyszín legnépszerűbb játéka díjat és a családi társasjáték kategória közönségdíját, a 2019-es társasjáték-olimpián második helyezett lett, és a Mensa Hungariqa döntőjébe is bejutott.

A játéknak egyszerű a szabálya, viszont ezzel szemben erős taktikai mélységgel rendelkezik és végtelen az újrajátszhatósága.
Változatos játékmenetek mellett a játék pörgős és további izgalom benne, hogy minden bábura figyelni kell , több győzelmi feltétel van, így a lehetőségek tárháza végtelen.

A játéktábla hihetetlenül látványos, mindenkinek saját címere van, így a korongok megkülönböztetése sem fog gondot okozni. Az alapjátékhoz képes ezt a változatot hárman, vagy négyen is lehet játszani, még izgalmasabbá téve a játékot. Ha többen játszunk, fontos szerepet fognak kapni a diplomácia és szövetségjelölők is. Hiszen ebben a játékváltozatban annyi felé kell figyelni, hogy három ellenféllel szemben nem lenne sok esélyünk szövetséges nélkül.

Az alapjátékhoz képest itt befolyásolni lehet a körsorrendet is - akinek a címerére lépünk, az  a játékos következik. A másik lényeges különbség, hogy a Wyvern még több interakcióval rendelkezik, ráadásul sok játékvariáns található még a szabályfüzetben is.

Szerencsefaktor: Nincs szerepe benne, minden a döntéseinken és a stratégiánkon múlik.

Konfrontációs faktor: Nagy szerepe van benne, hiszen az a cél, hogy a mi piros korongunk jusson be középre, vagy az ellenfél összes piros korongját ki kell iktatni.

Játék nehézsége a BGG szerint: N.A

Játékszabály összetettsége: Egyszerű, könnyen és gyorsan értelmezhető a játékszabály.

Játékidő: 30-120 perc, az elején még lassabban mehet, rá kell érezni a játék menetére.

Kiknek ajánlanánk? Akik szeretik a stratégiai játékokat, amik már-már "agyzsibbasztóak", megdolgoztatják az elmét. Mivel már négyen is lehet játszani, így akár családoknak baráti társaságoknak is ajánlanánk.

Milyen hasonló játékokat ismerünk? COM játékok, Twisty

Árukereső.hu Árukereső.hu