Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Cortex Kids 2 társasjáték
Cortex Kids gyerekeknek való változat, második kiadás.
Mérkőzz meg barátaiddal egy mókás játékban, mely próbára teszi logikai gondolkodásotokat, memóriátokat és gyorsaságotokat.
Mérjétek össze képességeiteket 8 különféle kihívásban, mely garantáltan átmozgatja agytekervényeiteket!
Cortex kids 2 egy szuper-pörgős, izgalmas és vidám party játék kisebb korosztály számára 6 éves kortól.
Az első megjelenésű Cortex Kids kicsit nehezebb változata a Cortex Kids 2.
Milyen feladatok vannak a Cortex Kids 2 játékban?
- Melyik az árnyékképe?
- Egy kis matek
- színek felismerése
- formák felismerése
- logikai feladványok
- labirintus: melyik úton jutsz ki?
- képek rész-egész viszonya, képrészlet beazonosítás
- tapintós feladat (dombornyomott kártyák kitapintása, mi lehet rajta?)
- és még sok feladat vár!
Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 fő
Játékidő: 15 perc
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1/5 ( nagyon egyszerű )
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Vicces játékok
Úti,utazó játékok
iskola előkészítő játékok
játékok 5-8 éveseknek
figyelem fejlesztő játékok
Vélemények
Kipróbáltuk, teszteltük, vélemény itt....
A Cortex Kids 2. része szerintem nagyon szuper.
Személy szerint nekem jobban tetszett mint az első kiadás ( lila doboz ).
A játék ugyanúgy 6 éves kortól játszható és 2-6 fő részére készült, ugyanolyan elven működik mint a korábbi testvére.
A szabály ugyanolyan rövid, össz vissz 1 kihajtható oldal.
Játékidő szintén 15-20 perc.
Akiknek tetszett az első rész, garantáltan ezzel is nagyon jót fognak szórakozni.
A tapintós lapok között lesznek újak, csak egy pár példa: málna, dobókocka, gomb, keréknyom, lépes méz.
Ezeket természetesen a játék előtt nyugodtan tüzetesen meg lehet vizsgálni és nézegetni.
És hát akkor a feladatok:
Van megfigyelésen alapuló, amikor is a lapon található rengeteg kis kép ( lehet robot, tárgy vagy állat is ). Ezek látszólag ugyanazok, és itt jön a csavar., hogy van a képek között 1 olyan ami valamilyen tulajdonságban eltér a többitől. Ezt kell minél gyorsabban megtalálni.
Van olyan feladatkártya, ahol a fenti képen egy tárgy hiányos. Alul van 3 kis kép, ezek betűvel vannak jelölve, és minél gyorsabban meg kell találni, hogy melyik kis képet kell beilleszteni a felsőbe, hogy megkapjuk a teljes képet. Nem olyan egyszerű, mert valamikor gondoltban el kell őket forgatni.
A következő egy nagyon jópofa feladat: Labirintus. A korábbi játékban is találkozhattunk már ezzel, de az új játékban egy picit fel van turbózva.
Adott egy állat és 4 irány. Meg kell találni, hogy melyik irányba jut ki az állat és közbe különböző tárgyakat számolni is kell. Én egy olyan lappal találkoztam, amin egy gorilla indult a lap bal felső sarkából, meg kellett találnom a legrövidebb utat és az út közben még csillagokat is kellett számolnom. Szerintem nagyon jópofa.
A következő feladat is szerintem fantasztikus. Ez a Halmaz. A képen 3 darab különböző színű kötél hurok kapcsolódik egymáshoz, melyben tárgyak és állatok vannak. Azt a hurkot kell megtalálni, amelyben a legtöbb tárgy vagy állat van. Nagyon oda kell figyelni, mert nemcsak az adott színű hurokba kell éppen számolni, hanem egy másik színűbe is. Szintén csak azt tudom mondani, hogy nagyon jól kitalált feladat.
A következő a Tükörkép. A neve mindent elárul. Adott a lap közepén egy kép, és az alsó 3 kis kép közül meg kell találni, hogy melyik lehet a tükörképe. Mondanom sem kell, hogy ez sem valami egyszerű, mert ezek a képek elég aprólékos ábrázolásúak, jól meg kell figyelni őket.
A következő feladat is aranyos. A képen van 4-5 darab állat vagy tárgy. Minél gyorsabban meg kell találni azt, amelyik a saját színével van ábrázolva. A példa kedvéért én olyan lappal találkoztam, amin a következők voltak: Zöld meggy, kék alma, szürke egér, piros elefánt. Na melyik a helyes? Természetesen a szürke kisegér.
A következő feladat amőba jellegű. A képek sok kis rajz lesz látható, ezek általában egyforma formájúak de eltérő színűek. A feladat az, hogy 3 egyformát találjunk egymás mellett vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan.
És végül az utolsó típus a tapintás, mint már korában említettem sok jó új lappal.
A játék az alap cortex kids játékkal kombinálható, úgy szerintem még izgalmasabb.
Tényleg azt tudom mondani, hogy nagyon jól megcsinálták, szórakoztató, de egyben nagyon jó fejlesztő is. Gyorsaság, számolás, kordináció, érzékelés, megfigyelés mind mind fejleszthető a készlettel.