Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Goula Első társasom- A három kismalac
2 éves kortól játszható kooperatív társasjáték, mely kiválóan alkalmas első játéknak.
Az ismert és kedvelt 3 kismalac hazajuttatása a feladat, még mielőtt a farkas is odaérne a házikójukhoz.
A szabályok végtelenül egyszerűek, a játékidő rövid, a játéktábla gyönyörű színes és nagy méretű, a fából készült figurák is nagy méretűek és vidámak, színesek.
Minden adott ahhoz, hogy a kisgyermekeket megismertessük a társasjátékozással és megszerettessük velük az együtt játszást.
A játék kiválóan fejleszti a szem-kéz koordinációt, a finom-motorikát, a szín- és formafelismerést, az alaklátást, és a szociális készséget. Beszédfejlesztő, szókincsbővítő játékként is segítségünkre lehet.
A játék célja
A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és leereszkedik a kéményen.
A játék menete
Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé. Tegyük a malacokat a start mezőkre ( a nyilakra) , és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra.
A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé.
A legfiatalabb gyerek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik.
Mit mutat a dobókocka?
Színes pötty- lépjen a játékos a malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amilyet dobott. Ha egyik malaccal sem tud lépni, akkor a következő játékos jön.
Fehér pötty- lépjen azzal a malaccal a játékos, amelyikkel szeretne.
Fekete pötty- a farkas lép egy mezőt előre.
Virág- fordítson fel egy korongot a játékos: ha farkast fordít, akkor az halad előre egy mezőt, ha malacot, akkor mindhárom malaccal léphetnek előre egy mezőt.
A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője.
Ha a farkas ér haza hamarabb, akkor a játéknak vége.
További játékvariáció
Nem együttműködés a cél, hanem a versengés. Itt a játékosnak előbb kell hazaérnie a malacával, mint a többieknek.
A játék tartozékai:
- játéktábla, 6 puzzle elemből összeállítandó
- házikó, 2 elemből összeállítandó
- 4 fa figura ( 3 malac, 1 farkas) méretek: 6 x 4,5 x 1,5 cm)
- 6 darab fa korong 4 x 1 cm
- 1 darab nagyméretű dobókocka
Ajánlott: 2 éves kortól
Játékosszám: 1-4 játékosnak
Játékidő: 10-15 perc
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1/5 ( nagyon egyszerű )
A Goula Három kismalac játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Kooperatív játékok
Társasjátékok 2 éves kortól
Goula játékok
Vélemények
A játéktér erős kartonból van, a virágok, bábuk pedig fából, amikkel a 1.5 éves kislányom is szívesen játszik.
Személy szerint zavart a magyar leírás a doboz aljára ragasztva. Ezt kisfiam azonnal letépte, és közben sérült a játék doboza is.
Játékszabály
Első társasjátékom – A három kismalac
Az első kooperatív játék a legkisebbeknek. A három kismalacnak haza kell jutnia a farkas előtt.
Egyszerű játékszabályok . Nagy, fából készült összetevők, játéktábla és 3D-s ház.
Tartalma:
- 1 db 5 részes játéktábla (teljes méret: 35x60 cm)
- 3 db 4,5x6 cm-es fa kismalac figura
- 1 db 4,5x7 cm-es fa farkas figura
- 1 db 2,5x2,5x cm-es színdobókocka
- 1 db 10x10x12 cm-es 3D házikó
- 6 db 4 cm-es fa játékkorong
Anyaga: fa
Ajánlott korosztály: 2+
Játékosok száma: 1 – 4
Játékidő: kb. 10 perc
Fejlesztési területek:
- szem-kéz koordináció
- finommotorika
- színfelismerés
- formafelismerés
- alaklátás
- társas készségek
A játék célja:
A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér és leereszkedik a kéményen.
A játék menete:
Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé.
Tegyük a malacokat a start mezőkre (a nyilakra), és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra. A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé. A legfiatalabb gyerek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik.
Mit mutat a dobókocka?
(Színes pötty) : Lépj egy malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amit dobtál. Ha egyik malaccal sem léphetsz tovább, a következő játékos jön.
(Fehér pötty) : Lépj azzal a malaccal, amelyikkel szeretnél.
(Fekete pötty) : A farkas lép.
(Virág) : Fordíts fel egy játékkorongot: ha farkas, akkor ő halad előre egy mezőt, ha a malacok, akkor mindhárman egyszerre lépnek egy mezőt.
A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője.
Ha a farkas ér haza hamarabb, a játéknak vége.
További játékvariáció
Legyél Te az első, aki hazaér! (2 vagy 3 játékos esetén)
Minden gyermek választ egy malacot, és megpróbál elsőként hazaérni vele. A játékosok dobnak a kockával, és a dobott színnel megegyező színű mezőre lépnek a malacukkal. Az nyer, akinek a malaca előbb ér haza. Ha a farkas ér haza előbb, a játéknak vége.