Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Ti is játszottatok gyerekkorotokban svindli kártyajátékot? Akkor most még viccesebb formában játszhatjátok ezzel a Djeco kártyajátékkal...
Kérj egy típusú kártyát: pl. tollas állat. Ettől kezdve mindenkinek tollas állatot kell raknia, de fejjel lefelé. Sajnos nincs annyi tollas állat, így előbb-utóbb blöffölni, hazudni kell. Ha úgy sejted, hogy valaki blöffölt, és valóban nem tollas kártyát rakott, akkor övé az egész addig lerakott pakli. Ha ártatlan, és rosszul gyanúsítottad meg, akkor sajnos neked kell a sok kártyát felvenned.
Az nyer, akinek először elfogy a lapja. Az egyik legrégebb óta játszott svindli, vagy hazudós kártyajáték kedves változata vicces ábrákkal.
Még ezeken a neveken ismerik sokan: hazudós kártyajáték, kamu kártyajáték, svindli kártyajáték, blöff kártyajáték
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő
Játék idő: 10 perc
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1/5 ( nagyon egyszerű )
Pipolo kártyajáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
Djeco kártyajátékok
Djeco társasjátékok
memória játékok
Vicces játékok
állatos játékok
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Családi kártyajátékok
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
Djeco kártyajáték: PIPOLO (blöffölős)
Ajánlott életkor: 5 évtől
Játékosok száma: 2-4 fő
Játék tartalma: 40 állatkártya: 10 „szőrös", 10 „teljesen csupasz", 10 „tollas", 10 „ruhás" , 4 „joker" lap .
A játék célja: A lehető leggyorsabban megszabadulni a kártyáktól.
A játék szabálya: Keverjük meg és osszunk ki 8 lapot minden játékosnak. A maradék lapot tegyük félre. Az első játékos letesz egyet a kezében lévő lapok közül képpel lefelé fordítva az asztalra, és hangosan megmondja a kártya típusát (szőrös, csupasz, tollas, ruhás). A többi játékos, amikor rá kerül a sor, rátesz egy lapot az első kártya tetejére lefelé fordítva, miközben ugyanazt ismétli hangosan (pl. szőrös). Blöffölhetnek vagy mondhatnak igazat. Egy játékos használhat egy joker kártyát is azért, hogy átváltoztassa a kért lap típusát, de mindig lefelé fordítva a lapot (akár tényleg olyan lapot tett, akár csak el akarta hitetni, hogy az egy joker). Azután hangosan mond egy másik típust (pl. csupasz). Ha egy játékos kételkedik egyik játékostársa őszinteségében, akkor azt mondhatja neki, hogy "Pipolo!" akkor, amikor a játékostárs éppen leteszi a lapot. Azután az úgynevezett "hazug" lapot fel kell fordítani:
• Ha valóban blöffölt a játékos, akkor fel kell vennie a teljes paklit, ami a játékosok között van.
• Ha igazat mondott, akkor a vádló játékosnak kell felvennie az addig összegyűlt paklit. Az a játékos, aki felveszi a paklit, teheti le a következő hívólapot lefelé fordítva. Hangosan bemondja a kártya típusát, amit tett és a játék folytatódik.
Ki nyer? Az a játékos, akinek a leghamarabb elfogynak a lapjai, megnyeri a játékot.