Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
A piacon egyedülálló, Phix Pszichológiai Társasjáték 9-13 éves kamaszok számára.
Ismerjük meg jobban gyermekeinket!
EGY JÁTÉK, AMIT IMÁDNI FOGTOK, AMELY BIZTOS TÁRSAD A GYERMEKNEVELÉSBEN!
Nem értesz szót kamasz gyermekeddel? Nem érted, mi zajlik a lelkében?
A PHIX Önbizalom-fejlesztő, lelki problémát kezelő, pszichológus által készített társasjáték sok mindenben segítségedre lehet.
A játék segítségével megtanulhattok, egymásra figyelve kommunikálni, erősíteni a magad és gyermeked önbizalmát, továbbá fejlesztheted az egymás közti kommunikációt, érzelmi kultúrát, a családon belüli összetartást és bizalmat.
A MAI VILÁGBAN A KISKAMASZOKNAK RENGETEG PROBLÉMÁVAL KELL MEGKÜZDENIÜK,
NE HAGYJUK ŐKET MAGUKRA!
A játék fő témakörei:
/a kérdések külön - külön paklikon vannak a fiúknak, a lányoknak és szülőknek/
- Iskolai problémák
- Barátok
- Prevenció – megelőzés
A „témakör” kártyák egyik oldalán található a témakőr szerinti kérdés. Minden kártyán 2 db kérdés található. A kártya húzójának a homokóra megfordítása után 1 perce van a válaszadásra úgy, ahogyan ő gondolja .A második kérdésnél válaszoljunk úgy, ahogyan szerintünk a helyes viselkedés, törekvés lenne illetve lett volna , abban a helyzetben illetve szituációban. Szintén 1 perc áll a rendelkezésünkre.
A második válasz után elővesszük a füzetet az adott témakörhöz, az adott témakörön belüli kártya számhoz lapozunk. /Mindegyik kártya meg van számozva a könnyebb kezelhetőség érdekében./ Ott egy szövegrész található a pszichológus tanácsaival, hogy erre a kérdésre mi lenne a helyes gondolat illetve reakció.
Mellék témakörök:
„Szeretném, ha megváltoznál” mezők
Ha a játékos erre a mezőre lép, lehetősége van elmondani, hogy mi az, ami rosszul esik neki akár a szülő, akár a gyermek viselkedésével kapcsolatban és kérheti, hogy változtasson rajta
Jövőkép - álmok
A játék vége felé közeledve az út kettéágazik, itt választhatunk, merre megyünk tovább: folytatjuk az eredeti utunkat vagy a jövőkép - álmok mezőn haladunk tovább.
Bónusz mező: Pontszerzési lehetőség !
Ha a játékos erre a mezőre lép, húzzon egy kártyát és oldja meg, a kártyán szereplő játékos feladatot a dobozban található lufi segítségével. Ha ezt ügyesen teljesíti, akkor megkapja a kártyán lévő pontszámot. Csak itt, a bónusz mezőkön lehet pontszámokat gyűjteni. A szerencsén is múlik, hogy ki lesz végül a győztes, hisz ahhoz, hogy pontot szerezzünk, rá kell lépnünk a bónusz mezőre. :-))) Ebben a játékban nem az a győztes, aki elsőként ér a célba, hanem az, aki a legtöbb pontszámot gyűjtötte a bónusz mezőre lépve, az ott megoldott feladatokkal!
Játék menete:
A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbbet dob a dobókockával. Utána a második legtöbbet dobott játékos következik, és így tovább.
A dobókocka által dobott számot leszámolva lépj az adott mezőre, majd a " Játékról " címszó alatt leírtak szerint válaszolj a kártyán szereplő kérdésére.
A játékot az a játékos nyeri, aki a bónuszkártyán lévő feladatot maradéktalanul teljesítette, és az így kapható pontokból a legtöbbet szerezte a játék során. / Pontokat csak a bónusz feladatokkal lehet szerezni. /
Ebben a játékban nincs” Cél” mező. Ha úgy sikerült dobnod, hogy a játékmező elfogyott, akkor a játéknak számodra vége. Számold össze a bónuszpontjaidat! Az a nyertes, aki a legtöbb pontot gyűjtötte!
Tartozékok: 1 db játéktábla, 1 db dobókocka, 1 db homokóra, 4 db bábú, 1 db lufi, 1 db pszichológiai tanácsokat tartalmazó füzet, ami 144 oldal hasznos tanácsot is tartalmaz.
Ajánlott: 9-13 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: kb 30-60 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
játékok 8-12 éveseknek
Pszichológiai társasjátékok