Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Emotico - Érzelmek, szituációk mágneses fejlesztő játék
Az érzelmek felismerését segítő játék szemléletes elemekkel, jól értelmezhető szituációkkal támogatja a gyerekek érzelmi intelligenciájának fejlesztését.
A nagyméretű táblán egy arc látható, melyre a mágneses elemeket különböző variációban lehet felhelyezni szabad játék alkalmával, vagy a szituáció kártyákon látható képeknek megfelelően.
A tábla alján kis képen hat kisgyermek arcán, hat különböző érzelmet láthatunk.
Az arcuk más-más színű háttér előtt látható. Ennek azért van jelentősége, mert a hozzájuk tartozó száj-szem-szemöldök hátoldala is ugyanazt a színt kapta. Ezeken az elemeken kívül hat színkorong is a rendelkezésünkre áll, amelyek a kisgyerekek színeivel egyezőek. A játék célja, ellnyerni ezt a 6 színes korongot.
Előkészületek:
A játéktáblát és a lefordított arcrészeket a gyermek elé helyezzük, a 6 színes korongot kirakjuk egymás mellé, a kártyákat képpel lefelé pakliba rendezzük.
A gyermekkel átbeszéljük az arcokon látható érzéseket, érzelmeket:
- Öröm: az ember elégedett, boldog, vidám - rózsaszín hátlap
- Düh: az ember mérges, dühös, ingerült, haragos, bosszús - piros hátlap
- Csodálkozás: csodálkozó, ámuló, meglepett - sárga
- Bánat: bánatos, boldogtalan, szomorú - szürke
- Félelem: rémült, riadt, ijedt - zöld
- Békesség: békés, nyugodt, kiegyensúlyozott - kék
Rengeteg lehetőséget rejt az érzelmekkel kapcsolatos Djeco játék. Mesélhetünk a gyermeknek a saját érzelmeinkről, mesélhet ő is az őt rét dolgokról, és hogy mit érzett akkor, szituációkat említhetünk egy-egy érzelem kapcsán.
A játék menete:
- A gyermek megfordítja az első szituációskártyát és arra kérjük, hogy mondja el, mit lát a képen.
- Megkérdezzük a gyermeket, vajon mit érezhet(nek) a szereplő(k) a képen? (Ha lehetséges, magyarázza is meg válaszát.)
- Végül a gyermek kiválasztja a megfelelő arcot a tábláról.
- Megnevezi a kiválasztott arc háttérszínét, majd felveszi az ezzel megegyező színű arcrészeket.
Ha az elkészült arc megegyezik a táblán kiválasztott arccal, a gyermek elnyeri az adott színű korongot.
- Ezután jöhet a következő kártya! Amennyiben a játékos olyan kártyát húz, melynek színe megegyezik egy már korábban elnyert korong színével, félreteszi és addig húz, míg nem talál egy megfelelőt.
A játék véget ér, ha a gyermek mind a 6 színű korongot elnyerte.
Az érzelmi intelligencia fejlesztése legalább olyan fontos, mint bármely más területé, hiszen a társas kapcsolataink ezen is múlnak.
Tartalma:
- 24 db kihíváskártya
- 1 db mágneses játéktábla
- 29 db mágneses elem ( szemek, szájak, szemöldökök)
- 6 db jutalomjegy
- 1 db használati útmutató
A tábla mérete: 21 x 21 cm
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 3 cm
Anyaga: mágneses, FSC® tanúsítvánnyal rendelkező papír és karton
Ajánlott életkor: 4-8 éves korig
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Mágneses játékok
Fejlesztő játékok óvodásoknak
Érzelmi intelligenciát fejlesztő játékok
Djeco játékok teljes választéka