Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Noé bárkája mágneses úti változat a Smart Gamestől
Noé bárkája (Noah's Ark) egy új, mágneses logikai játék utazáshoz (is). Ha szereted a gondolkodtató feladatokat állatokkal, Neked való játék!
Találd meg az állatok helyét a bárkában és mentsd meg őket az özönvíztől!
Segíts Noénak minden állatot elhelyezni a bárkájában!
Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell elhelyezni őket! Figyelj oda, hogy mind a 10 állat a lábával a padlón álljon - ki szeret fejjel lefele utazni....
Igazán gondolkodtató 48, egyre nehezedő feladványokat tartalmazó utazó játék. A mágneses tábla miatt bárhol, bármikor játszható.
A bárkában található állatok: Elefánt, víziló, oroszlán, zebra, zsiráf.
A Biblia leírása szerint Noé bárkája egy nagy méretű hajó volt, melyet Noé Isten parancsára épített, hogy megmentse családját és a Föld állatvilágát az özönvíztől. Erre a történetre épül fel a Smart Gamesnek ez az utazós mágneses játéka.
Játék menete:
- Válassz egy feladványt a feladványfüzetből, és a kezdőállatokat tedd be a mágneses játéktáblán található bárkába.
- A többi állatot tedd a bárkába, a következő szabályok figyelembevételével:
- Az azonos állatokat egymás mellé, vagy fölé kell tenni úgy, hogy legalább egy oldaluk érintkezzen.
- Az elemeket nem szabad forgatni. Minden állatot úgy kell a bárkába tenni, hogy a lábukkal a hajóban álljanak.
- Minden feladványnak pontosan egy megoldása van. A feladványos füzet hátuljában mind a 48 feladvány megoldása megtalálható.
Ajánlott a feladatokat sorban elvégezni, hogy a gyerekek sikerélményekkel kezdjék a játékot. Könnyebb ráhangolódni a játékra, és megtalálni a megfelelő logikát a feladatok megoldásához.
Egyszemélyes készségfejlesztő játék.
Fejleszti a logikai következtetést, stratégiai előre tervezést, képfelismerést és térlátást.
A Smart games játékok remekül alkalmasak az időseknél előforduló demencia kezelésére.
A Smart Games fejlesztőjátéka kiválóan alkalmasak utazáshoz, strandra, orvosi rendelőbe és minden olyan helyre, ahol fontos szempont, hogy kis helyen elférjen, és bármikor elő lehessen venni.
A játék 48 feladványt tartalmaz, és négy különböző nehézségi szint található benne. A füzet hátoldalában az egyes feladványok megoldásait is megtalálhatjuk.
A Smart már több mint 25 éve törekszik arra, hogy fejlesztő, élvezetes és motiváló játékokat hozzon létre.
A SmartGames-ek több nehézségi szintű logikai játékok. Minden játéknak van egy egyedi témája, amelyek vonzóak lehetnek mind a fiúk, mind a lányok számára. A SmartGames termékek közül megtalálható nagyobb asztalon játszható, vagy akár kisebb méretű asztali, illetve utazásokhoz alkalmas mágneses játékok. Műanyag, illetve fa játékok óriási kínálatából választhatunk.
A játék tartalma:
- 1 db feladvány füzet 48 feladvánnyal és megoldással,
- 1 db becsukható mágneses játéktábla,
- 10 db mágneses játékelem
Vásárlói vélemény:
"5 éves gyermekemnek vettem. Nemcsak ő, hanem mi is teljesen rákattantunk. Egymás után oldjuk meg a feladatokat. Sokszor észrevesszük, hogy lefekvés után a gyermekünk beviszi magával az ágyba és a kislámpája fényénél egyedül rakosgatja és oldja meg a feladatokat. Remek választás volt."
"5 éves unokámnak vettük.
Ő neki is tetszik, de végig raktuk mi magunk is és bárkivel kirakatjuk a legnehezebbeket, aki vendégségbe jön hozzánk.
Mindenki nagy örömmel "dolgozik" rajta."
Játék mérete: 16x16 cm
A mágneses játékelemek mérete: 3-4 cm
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 1 fő
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Smart Games játékok
Logikai játékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Úti,utazó játékok
Játékok 5-8 éveseknek
Térlátást fejlesztő játékok
Vélemények
Együtt próbáltuk ki, de egyedül is szeret vele játszani.
Már kinézte a következőt :)
Ő neki is tetszik, de végig raktuk mi magunk is és bárkivel kirakatjuk a legnehezebbeket aki vendégségbe jön hozzánk.
Mindenki nagy örömmel "dolgozik" rajta.