Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Piratatak a Djecotól az 5-9 éves fiúk kedvenc kalózos kártyajátéka...
A Piratatak kártyajátékban egy hajót kell megépítened (puzzle szerűen kártyalapokból).
A hajó darabkáit ügyesen meg kell szerezned először, hogy megépíthesd az adott színű hajódat.
Gyűjtsd az aranyérme kártyákat a hajó alkatrészek vásárlásához!
Minél több hajó kártyát tudsz venni játékostársaidtól, annál nagyobb esélyed van a nyerésre!
Óvakodj azonban a kalózoktól!
A Piratatak már 5 éves kortól játszható, nagyobb gyerekeknek és akár a szülőknek is élvezetes játék, ha a család apraja és nagyja együtt játszik.
Hajót kell építenünk kártyalapokból. Az építést nehezíti, hogy a kalózok egy rossz lapjárással 3 már meglévő lapunkat is elvihetik. Sőt, a mi építményünkhöz tartozó lapok más játékosok birtokába is kerülhetnek, így aztán drága aranytallérokon kell megváltanunk azokat.
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 15 perc
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.22/5 ( nagyon egyszerű )
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
Djeco kártyajátékok
Djeco társasjátékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Családi kártyajátékok
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
DJECO: Piratatak kártyajáték DJ05113
Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 55 kártyalap: 4 x 6=24 hajó lap, 20 arany érme lap, 8 kalóz lap, 3 ágyú lap.
A játék célja: Elsőként kell összerakni a saját színednek megfelelő hajót.
A játék előkészülete: Tegyük a lapokat lefelé fordítva az asztal közepére.
A játék menete: Az óra járásának megfelelő irányban, minden játékos, amikor sorra kerül, akkor húz egy lapot és megmutatja a többieknek. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy tovább is húznak még vagy átadják ezt a jogot/passzolják.
4 lehetőség van:
- a játékos hajó lapot húzott: Ha a játékos még nem kezdte el a hajója összerakását, akkor maga elé helyezi a húzott lapot és eszerinti színű hajót kell majd összeépítenie. Kivéve, ha egy másik játékos már elkezdte összerakni azt a színű hajót.
Minden rákövetkező fordulóban, minden adott (először húzott) színű hajókártyával lehetősége van a játékosnak összerakni a hajóját. A játékos színének nem megfelelő hajókártyákat jobbra félre kell tennie. (Később a nem kellő kártyáktól lehetősége lesz a játékosnak megszabadulni vagy el tudja majd adni azokat a játék folyamán.)
Ha egy játékos hajólapot húz, utána folytathatja laphúzást, ha akarja.
- ágyú lapot húz a játékos: Félre kell tenni a játékos jobbjára és folytathatja a húzást.
- a játékos arany érme lapot húz: A jobbjára teszi és folytathatja a húzást. Az arany érmelappal a játékosnak lehetősége van hajólapot vennie egy másik játékostól, azért hogy összerakhassa a saját színű hajóját.
Figyelem: Ha egy játékos szeretne venni egy hajókártyát (csak egyet egy körben) akkor nem húzhat lapot. A játékostárs nem tagadhatja meg a hajólap eladást. (3 "arany érme" kártyát lehet átváltani 1 "hajó" kártyára).
- kalóz lapot húz a játékos: Oh jaj! Akkor 3 nála lévő lapot vissza kell adnia (arany érme vagy másik játékosnak megfelelő színű hajókártya vagy akár saját színű hajókártya) + a kalóz kártyát a pakli mellé kell tennie és másik játékos következhet. (ha nincs 3 lapja, akkor a nála lévő maradék kártyákat kell odaadnia)
Másrészről, ha egy játékosnak van ágyú kártyája, akkor a kalózkártyát és az ágyú kártyát együtt a pakli mellé teszi (ekkor nem ad vissza lapokat). A következő játékos folytatja a játékot.
Pakli: Ha elfogy, akkor az egyik játékos fogja a lapokat, összekeveri, és új paklit csinál.
Ki nyer? Aki elsőként tudja összerakni a (saját színű) hajóját (6 azonos színű kártyából).