Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Torpedó játék olyan változata, amit kisebbek is tudnak játszani...
A hagyományos Torpedó játék olyan változata, amit kisebbek is tudnak játszani...
Ennél a Torpedó játéknál a koordinációk nem betűkkel és számokkal vannak megadva, hanem színekkel, és tengerrel kapcsolatos ábrákkal, így a kisebbek is játszhatják.
Nagyon szép, igényes, egyedi kivitelezésű gyerek társasjáték a Djecotól. Torpedó játékszabály letölthető itt, katt ide...
A Naviplouf-Torpedó társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2 fő
Játékidő: 10 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Djeco társasjátékok
logikai játékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
játékok 5-8 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Vélemények
Nagyon élvezik!!!
Letölthető játékszabály
Játékszabály
Naviplouf - tengeri csata (Torpedó)
Egy mágneses tengeri csata, a fiatal, kezdő kapitányoknak egyszerűsített kódolással tervezve (kék/bálna B/3 helyett).
Ajánlott életkor: 5 éves kortól Játékosok száma: 2 játékos részére A játék időtartama: 10 perc A játék tartalma: 2 mágneses tábla, 2 x 5 csatahajóból álló készlet, 22 kék zseton, 18 piros zseton, 16 hajómodell kártya, 2 fa táblatartó talp.
A játék célja: Elsőként kell elsüllyeszteni az ellenfél hajóit.
A játék előkészülete: Mindkét játékos maga elé tesz egy mágneses táblát és egy mintakártyát, amely a hajóinak a helyét ábrázolja. Ezeket kell az ellenfélnek megtalálnia. A piros és kék zsetonok, csakúgy, mint a hajók a dobozban maradnak.
A játék menete: Minden játékos, amikor rá kerül a sor, kérdez. A legfiatalabb játékos kezd. “A” játékos kérdezi “B”-től, pl. “kék/bálna?”, és “B” játékos megnézi a kártyáját és eszerint válaszol: · “Nem talált”: “A” játékos tesz egy kék zsetont a “kék/bálna” négyzetbe és “B” kérdezhet. · “Talált”: “A” játékos tesz egy piros zsetont a “kék/bálna” négyzetbe és újra kérdezhet egy kombinációt. · “Talált, süllyedt”: Ha sikerült az ellenfél hajója által elfoglalt összes négyzetet eltalálni, “A” játékos arra a négyzetre/négyzetekre helyezi a hajót, amit éppen most süllyesztett el. Új kombinációt kérdezhet.
Ki nyer? Aki elsőként süllyeszti el az ellenfele 5 hajóját, megnyeri a játékot.