Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Állatokat mi borítja? Melyik puha szőrös? Melyik milyen bőrű? Találd meg tapintással ...
DJECO: TACTILO LOTTO - Tapintsd ki!
Tartalom: - 1 rulett kerék, amely 6 különböző anyagot tartalmaz
- 18 állat kártya a testüket fedő (bunda, bőr stb.) anyaggal
A játék célja:
Tapintással kell megtalálni a zsákban azt az anyagot, amit a rulett kerék mutat.
A játék előkészülete:
Minden állatos játékkártyát be kell tenni a zsákba. A legfiatalabb játékos megpörgeti a rulett kerék nyilát, amely megáll valamelyik anyagtípusnál.
Azután a játékos bedugja a kezét a zsákba, azért hogy megtaláljon egy olyan kártyát, amelynek egyezik az anyaga a rulett keréken mutatott anyaggal. Amikor a játékos úgy gondolja, hogy megtalálta a megfelelőt, akkor kiveszi a zsákból a kártyát és megmutatja a többieknek is.
- Ha a kártya megfelel a keresett anyagnak: megtartja a kártyát, amely egy pontot ér. Utána a következő játékos forgatja meg a kereket.
- Ha nem a keréken forgatott anyagnak megfelelő kártyát húzza ki, akkor visszateszi a kártyát és jön a következő játékos.
Ki nyer?
Amikor a zsák kiürül, az a játékos nyer, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte össze.
Ajánlott: 3 éves kortól
Játékosok száma: 1- 4 fő
Játék időtartam: 10 perc
A Tactilo lotto társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Djeco társasjátékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Nyuszis játékok
állatos játékok
játékok 5-8 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
TACTILO LOTO - Tapintsd ki! Felfedező játék a tapintás érzékelés fejlesztéséhez.
Ajánlott életkor: 3 éves kortól Játékosok száma: 1- 4 játékos Játék időtartam: 10 perc
Tartalom: - 1 rulett kerék, amely 6 különböző anyagot tartalmaz - 18 állat kártya a testüket fedő (bunda, bőr stb.) anyaggal
A játék célja: Tapintással kell megtalálni a zsákban azt az anyagot, amit a rulett kerék mutat.
A játék előkészülete: Minden állatos játékkártyát be kell tenni a zsákba. A legfiatalabb játékos megpörgeti a rulett kerék nyilát, amely megáll valamelyik anyagtípusnál. Azután a játékos bedugja a kezét a zsákba, azért hogy megtaláljon egy olyan kártyát, amelynek egyezik az anyaga a rulett keréken mutatott anyaggal. Amikor a játékos úgy gondolja, hogy megtalálta a megfelelőt, akkor kiveszi a zsákból a kártyát és megmutatja a többieknek is. - Ha a kártya megfelel a keresett anyagnak: megtartja a kártyát, amely egy pontot ér. Utána a következő játékos forgatja meg a kereket. - Ha nem a keréken forgatott anyagnak megfelelő kártyát húzza ki, akkor visszateszi a kártyát és jön a következő játékos.
Ki nyer? Amikor a zsák kiürül, az a játékos nyer, aki a legtöbb kártyát gyűjtötte össze.