Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Headu - Kódolj könnyedén
A játékkal a legkisebbek is elsajátíthatják a programozás alapjait. Az instrukciók és az akciók egymás mellé pakolásával megoldahtunk problémákat és fejleszthető a számítási gondolkodás.
A játék több szinten játszható, és a szabályok két játékosra szabottak. Egyedüljátszós logikai játékként is játszható.
A játék 12 küldetéskártyát tartalmaz, rajtuk egy-egy állatkölyök látható.
Előkészületek és játék
Állítsuk össze a kirakósként illeszkedő utat és a programozó panelt.
Keverjük meg a küldetéskártyákat és helyezzük őket lefordítva az asztalra, akárcsak a kezdőkártyákat. A többi tartozékot tegyük félre.
A fiatalabb játékos húz egy küldetéskártyát, és egy vele megegyező színű négyzetre helyezi a játéktáblán (pl.: egy kék kártyát a kék sorba). A játékos ezután húz egy kezdőkártyát: most is egy színben passzoló szabad területre kell helyezni. A játékosok választanak egy-egy bábut és a start mezőre helyezik.
A programozó panelekkel és a kódkártyákkal a játékosok megírják a küldetés teljesítéséhez szükséges utat.
Úgy ellenőrzik, hogy az általuk megírt kód helyes-e, hogy a bábuikkal lekövetik azt a játéktáblán.
A tábla még izgalmasabbá tehető a négy darab "áthaladó" kártyával. Ha ezeket használjuk, a játékosoknak mindenképpen keresztül kell rajtuk haladni az útjuk során.
Az a játékos nyeri a kört, aki a legkevesebb kódkártya felhasználásával képes teljesíteni a küldetést, vagyis optimalizálja a programot.
A győztes jelvényt kap és a játék a második körrel folytatódik. Az a nyertes, akinek sikerül összegyűjtenie 4 jelvényt.
Kódolásos játék
A játékosok a programozópanelen írják a kódokat fentről lefelé. Az egyszerűbb verzióban (4-6 év) csak a fehér kódkártyákat használják, melyek jelentése attól függ, milyen irányban helyezik le őket.
A haladó verzióban (6-8 év) a fehér és a fekete kódkártyákat egyaránt használni kell. A számozott fekete kártyákat a fehérek mellé helyezve jelzik, hogy hányszor kell végrehajtani az akciót.
Tartalma:
- 1 db játéktálba
- 2 db programozó tábla
- 60 db kódjelző
- 12 db küldetéskártya
- 4 db kezdőkártya
- 4 db bábu
- 4 db átjárást segítő térkép
- 8 db állatkártya
Doboz mérete: 18,6 x 25,5 x 5,5 cm
Ajánlott: 4 éves kortól
Játékos szám: 1-4
Játékidő: 25 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Logikai játékok
Fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Játékok 3-5 éves gyerekeknek
Játékok 5-8 éveseknek
Térlátást fejlesztő játékok
Síkbeli tájékozódást fejlesztő játékok