5.490 Ft

Kutyavilág kártyajáték

5.490 Ft
Legfontosabb jellemzők

Kutyás taktikai kártyajáték, melyben a szerencsén is sok múlik és néha igazán szívtelen módon ki lehet szúrni a játékostársakkal. Izgalmas, változatos társasjáték tele aranyos kutyákkal, labradorral, foxival, boxerrel és uszkárral.

5 éves kortól, 2-6 játékos

Szállítási információk

Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2024. december 13.
Cikkszám: 713649
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (3) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Kutyavilág kártyajáték

Kutyás taktikai kártyajáték, melyben a szerencsén is sok múlik és néha igazán szívtelen módon kiszúrhatsz a játékosokkal.
Amíg kikötöd a kutyádat egy pórázzal, addig elcsalhatod a játékostársad legértékesebb kutyáját. Legyen tiéd a legerősebb kártyacsomag és akkor nyert ügyed van. Izgalmas, változatos társasjáték tele aranyos kutyákkal, labradorral, foxival, boxerrel és uszkárral.

Éppen nincs kedved kimenni a kutyával, mert szakad az eső vagy tombol a szélvihar? Ugye tudod, hogy egy igazi gazdinak ez nem lehet akadály? De ha ebben a pillanatban nem is sürget a kötelesség, hogy sétálni vidd a kutyuskádat, azért a barátaiddal vagy a családoddal most is játszhatsz egy jót a Kutyavilág-kártyával. Ragadjátok meg a képzeletbeli pórázt, aztán indulás! Az lesz a győztes, aki a legtöbb jutalompontot gyűjti össze.

Létezik egy nagyobb, játéktáblás társasjáték változata is. Ez a kártyajáték egészen más. Ezen kártyajáték verzió pár perc alatt lejátszható, viszonylag pörgős játék. A kutyavilág társasjáték verziója pedig kb. egy óra alatt lejátszható, összetettebb családi társasjáték. Ha a nagydobozos társasjátékot keresed, akkor kattints ide: Kutyavilág társasjáték

A játék célja:

Az a játékos nyeri meg a partit, akinek legelőször sikerül megszereznie 10 jutalompontot. Ha senki sem jut el idáig, mert esetleg előbb elfogynak a jutalomkártyák, akkor az utolsó ilyen lap felhúzása után értékeljetek: számoljátok meg, kinek van a legtöbb pontja, és gratuláljatok neki a győzelméhez.

A játék menete:

A játékos alapesetben képpel felfelé teszi maga elé a kártyáit, hogy mindenki jól láthassa a rajtuk lévő ábrát. Az adott körben egy alkalommal lehetősége van egy lapot lefordítva letenni. Ilyenkor a többiek csak találgathatnak, hogy vajon milyen erősségű kártya került az asztalra. Addig tart a kör, amíg mindenki kijátszik négy lapot. De jól vigyázz, egyáltalán nem biztos, hogy a kör végén ténylegesen négy lap lesz előtted. Az akciókártyák miatt előfordulhat, hogy lapokat vesztesz vagy éppen nyersz. Még az is megtörténhet, hogy egyáltalán nem marad lap a kezedben, mire sorra kerülnél. Ebben az esetben kimaradsz, és a következő játékosé a lehetőség.

Miután az utolsó játékos is kijátszotta a negyedik kártyát, értékelhettek. A lefordított lapokat is felfeditek, és mindenki összeszámolja, hogy hány „mancsa” van. Ez határozza meg ugyanis a kártyacsomagok erősségét. Ha egy játékosnak két ugyanolyan fajta kutyája van a lapjai közt, egy bónuszpontot hozzászámolhat a mancsaihoz. Ha viszont esetleg három egyforma kutyát sikerült összegyűjtenie, az már plusz három pontot ér. A legerősebb paklit (legtöbb mancsot) magáénak tudható játékos nyerte meg az adott kört, amiért az értékelés végén megkapja a felfordított jutalomkártyát. Döntetlen esetén az azonos pontszámmal rendelkező játékosok kiesnek az értékelésből. Vagyis ha az első helyen van holtverseny, akkor a harmadik nyeri el a jutalomkártyát.

Doboz tartalma:

  • 60 db kutyakártya (30 db egytappancsos, 20 db kéttappancsos, 10 db háromtappancsos)
  • 28 db akciókártya (6 póráz, 6 szimat, 6 ugatás, 4 síp, 4 vonyítás, 2 macska)
  • 15 db jutalomkártya ( 7 etetőtál, 5 labda, 3 csont)
  • 4 db tartalékkártya

Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 fő
Játékidő: kb 20 perc 

Kutyavilág kártyajáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Kutyás játékok
állatos játékok
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Családi kártyajátékok

Vélemények

4.67
(3 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Nagyon jó játék, még a felnőtteknek is tetszik.
2023. 07. 28.
Jó játék

2022. 02. 26.
Inkább 7-8 éves kortól ajánlanám. Eleinte mindig kellett néznünk a játékszabályt, hogy melyik akció kártya milyen hatással van. Aztán pár kör után már tudtuk, akkor pörgősebb volt a játék. Tetszett nekünk, előkerül még majd többször is. Annyit hiányolok, hogy a szerencsének túl nagy szerepe van. Egy kis módosítással nagyon jó kis taktikai kártyajátékot lehetett volna belőle csinálni. De ennek ellenére bennem van a "játsszunk még egyet" élmény. Jó kis könnyed családi kártyajáték. Azoknak nem ajánlom, akik rosszul viselik, ha kiszúr velük a másik játékos :-)
2020. 10. 17.

Játékszabály

Kutyavilág kártyajáték játékszabály

Éppen nincs kedved kimenni a kutyával, mert szakad az eső vagy tombol a szélvihar? Ugye tudod, hogy egy igazi gazdinak ez nem lehet akadály? De ha ebben a pillanatban nem is sürget a kötelesség, hogy sétálni vidd a kutyuskádat, azért a barátaiddal vagy a családoddal most is játszhatsz egy jót a Kutyavilág-kártyával. Ragadjátok meg a képzeletbeli pórázt, aztán indulás! Az lesz a győztes, aki a legtöbb jutalompontot gyűjti össze.

A játék célja:
Az a játékos nyeri meg a partit, akinek legelőször sikerül megszereznie 10 jutalompontot. Ha senki sem jut el idáig, mert esetleg előbb elfogynak a jutalomkártyák, akkor az utolsó ilyen lap felhúzása után értékeljetek: számoljátok meg, kinek van a legtöbb pontja, és gratuláljatok neki a győzelméhez!

A kártyák:
Összesen 60 kutyakártya. Ebből
• 30 egytappancsos kártya
• 20 kéttappancsos kártya
• 10 háromtappancsos kártya
Összesen 28 akciókártya. Ebből
• 6 póráz
• 6 szimat
• 6 ugatás
• 4 síp
• 4 vonyítás
• 2 macska
Összesen 15 jutalomkártya. Ebből
• 7 etetőtál (1 pont)
• 5 labda (2 pont)
• 3 csont (3 pont)
4 tartalékkártya.
Ha netán elhagynátok egy kártyát, ezek közül egészíthetitek ki a paklit. Egy-, kettő- vagy háromtappancsos lapot is találtok itt. Amennyiben pedig esetleg valamelyik akciókártya veszne el, csak jelöljétek meg a tartaléklapon, hogy a
piktogramok közül melyik legyen érvényes. 

Előkészületek:
A tartaléklapokat tegyétek félre, ezekre csak akkor lesz szükségetek, ha bármely kártya elkavarodik. Válogassátok ki a pakliból a jutalomkártyákat, és megkeverve képpel lefelé helyezzétek az asztalra! A kis pakli legfelső lapját fordítsátok fel, ez lesz az első jutalom, amit az első kör győztese kap meg. 
Ezután alaposan keverjétek össze a játékpaklit a kutya- és az akciókártyákkal! Ha mindez megvan, az összes játékos kapjon 6 lapot, a pakli pedig képpel lefelé fordítva kerüljön az asztalra!
Indulhat a játék!

A legfiatalabb kezd. Felfordítva maga elé helyezi az egyik lapját a kezében lévők közül. Utána sorban a többiek ugyanezt teszik. A körnek akkor van vége, ha mindenki kijátszott már négy lapot. 

Kijátszott, de hogyan?
A játékos alapesetben képpel felfelé teszi maga elé a kártyáit, hogy mindenki jól láthassa a rajtuk lévő ábrát. Az adott körben egy alkalommal lehetősége van egy lapot lefordítva letenni. Ilyenkor a többiek csak találgathatnak, hogy vajon milyen erősségű kártya került az asztalra.
Addig tart a kör, amíg mindenki kijátszik négy lapot. De jól vigyázz, egyáltalán nem biztos, hogy a kör végén ténylegesen négy lap lesz előtted. Az akciókártyák miatt előfordulhat, hogy lapokat vesztesz vagy éppen nyersz. Még az is megtörténhet, hogy egyáltalán nem marad lap a kezedben, mire sorra kerülnél. Ebben az esetben kimaradsz, és a következő játékosé a lehetőség.

Ki nyeri a kört?
Miután az utolsó játékos is kijátszotta a negyedik kártyát, értékelhettek. A lefordított lapokat is felfeditek, és mindenki összeszámolja, hogy hány „mancsa” van. Ez határozza meg ugyanis a kártyacsomagok erősségét. Ha egy játékosnak két ugyanolyan fajta kutyája van a lapjai közt, egy bónuszpontot hozzászámolhat a mancsaihoz. Ha viszont esetleg három egyforma kutyát sikerült összegyűjtenie, az már plusz három pontot ér. A legerősebb paklit (legtöbb mancsot) magáénak tudható játékos nyerte meg az adott kört, amiért az értékelés végén megkapja a felfordított jutalomkártyát.
Döntetlen esetén az azonos pontszámmal rendelkező játékosok kiesnek az értékelésből. Vagyis ha az első helyen van holtverseny, akkor a harmadik nyeri el a jutalomkártyát.
Jöhet a következő kör!

A kijátszott kártyákat tegyétek a dobópaklira, és mindenki egészítse ki a saját lapjait 6 darabra! A játékosoknak most lehetőségük van eldobni a lapjaikat, és 6 új kártyát húzni helyettük. Aki így dönt, annak viszont a kezében lévő összes lapot el kell dobnia. Akinek 6 kártyánál több van a kezében, annak a felesleget kell letennie. Ha elfogynak a kártyák, keverjétek újra a dobópaklit!
Ezután fordítsatok fel egy jutalomkártyát, majd indulhat a következő kör.

Akciókártyák:
Amikor sorra kerülsz, dönthetsz úgy is, hogy kutyakártya helyett egy akciókártyát játszol ki. Ebben az esetben az adott akciót azonnal végre is kell hajtanod, a lap pedig a dobópakliba kerül. Az akciókártyákat természetesen csak felfelé fordítva lehet kijátszani.
Szimat: Kutyáid nagyon ügyesen követték a nyomot, ezért jutalmat érdemelsz. Húzhatsz egy lapot bármelyik játékostársad kezéből.
Ugatás: Kutyád hangos ugatással elkergetett egy másikat. Elvehetsz egy kutyakártyát valaki már kijátszott kártyái közül, és a dobópakliba teheted. Ez lehet lefordított kártya is, de ebben az esetben csak utólag nézheted meg, mi van rajta.
Kutyasíp: A síppal sikeresen behívhatsz egy kutyát. E lap felhasználásakor bármelyik játékostársadtól elvehetsz egy már kijátszott kutyakártyát, és átteheted magad elé. Lefelé fordított lap is lehet, de annak a kör végéig nálad is lefordítva kell maradnia.
Vonyítás: Kutyáid vonyítással hívják a többieket. Ha ezt a lapot játszod ki, húzhatsz hármat a játékpakliból.
Póráz: A póráz akadályozza meg, hogy a kutyád elcsatangoljon. Bármelyik kijátszott kutyakártyádat megvédheted ezzel. Hiába használ fel valaki kutyasíp-, ugatás- vagy akár macskakártyát, a kikötött kutya mindig ott marad előtted. A póráz hatása egészen a kör végéig tart, és természetesen ezzel a lefordított lapodat is megóvhatod.
Macska: Macskát eresztettél a kutyák közé. Nyilvánvalóan mindnyájan utánarohannak. Az összes játékostársadnak a dobópaklira kell helyeznie az utoljára kijátszott kutyakártyáját. Ha ez éppen egy lefordított lap, akkor attól kell megválnia. Kivételt jelent, ha pórázzal védett kutya volt az utolsó. Ez esetben a közvetlenül előtte felhasznált lapját kell beadnia. Akinek még nincs kijátszott kutyakártyája, vagy csak olyan van, amit pórázzal véd, arra a macskakártya nem vonatkozik.

A játék vége:
A játék akkor ér véget, amikor bármelyik játékos eléri a 10 jutalompontot. Ha előbb elfogynak a jutalomkártyák, akkor az a nyertes, akinek a legtöbb pontja van. Holtverseny esetén az azonos pontszámot megszerzők – és csakis ők – egy döntő kört játszanak. Amelyikük ezt a végső kört megnyeri, az lesz az egész játék győztese.

Jó szórakozást!

Árukereső.hu Árukereső.hu