10.390 Ft

Safari Park Jr. - Smart Games

10.390 Ft
Legfontosabb jellemzők

SmartGames állatos logikai játék, melyben a különböző magasságú állatokat addig kell az útvesztőben tologatni, míg az elölnézeti kép megegyezik a feladat képével.

Életkor: 3 éves kortól

Szállítási információk

Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2024. december 13.
Cikkszám: 20508-182
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: Nem értékelt Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Safari Park Jr. - Smart Games

A SmartGames világelső a logikai játékok terén. Számos játékuk díjnyertes, és nehezedő feladataik miatt kihívást tartogat minden korosztály számára.
Nincs ez másképp a vidám, színes, okos Szafaris tologatós játékban sem, mely nem csak a feladatok ötletessége miatt nyeri meg a gyerekeket és szüleiket, hanem gyönyörű kivitelezésével, kedves állataival is.

Egyedüljátszós logikai játék, melyben a játékosnak a feladatkártyán látható képet kell reprodukálnia a szafaris táblán. Ezt az állatbábuk tologatásával érheti el. De a feladvány megoldását megnehezíti pár dolog: az oroszlán nem szereti a vizet, az elefánt nem fér át a két szikla között, és a zsiráfok túl magasak ahhoz, hogy elférjenek a fák és a szivárvány alatt.

Az alaptábla fix, nincs rajta olyan elem, amelynek helye változtatható lenne, azonban az elölnézeti kép miatt más és más oldalát kell majd magunk felé fordítani.

A 4 állat talpa, amelyeket a tábla sarkainál tudunk behelyezni, eltérő formájúak. Alakjuk olyan mint a formaillesztő játékoknál. Csillag, kör, négyzet és háromszög talpuk miatt csak a tábla megfelelő helyéről indíthatjuk az állatkákat.

A játék menete:
1. Válasszunk egy kihívást, és távolítsunk el minden állatot a játéktábláról. A kihívások egy vagy több állat „pillanatfelvételét” mutatják egy adott helyen.
2. Helyezzük a kihíváshoz szükséges állatokat a parkba a játéktáblán.
3. Toljuk olyan sorrendben az állatokat a labirintusban, amíg mindegyik olyan helyzetben van egymáshoz képest, és a környezetéhez képest, mint amit a feladat képe kér. Helyes a megoldás, ha az elölnézeti kép megegyezik a füzetben láthatóval. 

A Safari Park Jr. játékkal kiválóan fejleszthető a sorrendiség/ szerialitás, a szem-kéz koordináció, a vizuális készségek, a nyelvi készségek, a térlátás, a problémamegoldó készség, az előre gondolkodás képessége.

Tartalma:
1 játéktábla
1 oroszlán
2 zsiráf
1 elefánt
60 kihíváskártya

Ajánlott: 3 éves kortól 1 játékosnak

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Fejlesztő játékok óvodásoknak
Montessori játékok
Logikai készséget fejlesztő játékok
Állatos játékok kicsiknek
Térlátást fejlesztő játékok
Szerialitást fejlesztő játékok
Smart Games játékok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Árukereső.hu Árukereső.hu