Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Piroska és a Farkas kooperatív társasjáték
A klasszikus mese alapján elevenedik meg a Piroska és a Farkas története ebben a kooperatív társasjátékban.
A játék célja, hogy piroska előbb érjen haza a házikóba, mint a farkas.
A tábla összeállítása után a figurákat a kezdő mezőre helyezzük, majd a korongokat is a fenyő oldalukkal felfelé a tábla megfelelő helyeire tesszük.
Kockadobáskor a piros színnél piroskával léphetünk, a lilánál a nagymamával, fekete dobásakor pedig a farkast léptetjük. Ha lepkét dobunk, akkor piroska átugorhat a következő pillangós mezőre, ha zöldet dobtunk, akkor egy korongot felfordíthatunk. Ha ezen kosárka van, akkor Piroska átugorhat a kosárka mezőre, lerövidítve az utat.
Ha farkas van a korongon, akkor a farkas egyet léphet.
Ha vadász van a korongon, akkor a farkasnak egyet hátra kell lépnie.
A farkas csak akkor mehet be a házikóba, ha a nagymama már hazaért.
A kooperatív játék segít abban, hogy a kicsik a szabálykövetés fontosságával tét nélkül találkozzanak, hiszen az együttműködős játékokban nem versenyzünk egymással. Szabályai, játékmenete egyszerű, könnyen megérthető, mégis be kell tartatnunk a szabályokat, ha győzni szeretnénk.
A játékelemek kimondottan kicsi gyerekeknek készültek, bábui és alkatrészei nagyok, színesek, kedvesek.
A Goula Piroska és a farkas játékszabályát lásd a "Játékszabály" fülön!
Tartalma:
- Karton puzzle játéktábla
- 3D-s karton házikó
- 3 darab fa figura (Piroska, Farkas, Nagymama)
- 1 darab színdobókocka fából
- 6 db fa korong
Anyaga: fa bábuk, karton
A doboz mérete: 23x23x7 cm.
A fa figurák mérete: 5-6 cm.
A dobókocka mérete: 2,5x2,5 cm.
A játékkorongok átmérője: 4 cm.
Ajánlott: 2 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 10 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Kooperatív játékok
Társasjátékok 2 éves kortól
Goula játékok
Meséken alapuló játékok
Szociális készséget fejlesztő játékok
Vélemények
Játékszabály
Első társasjátékom - Piroska és a Farkas Az első kooperatív játék a legkisebbeknek.
Játékidő: kb. 10 perc.
A játék célja:
Piroskának haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és megeszi a Nagymamát.
A játék menete:
Építsétek meg a pályát, állítsátok össze a 3D házikót, helyezzétek el a bábukat és a korongokat a figurás oldalukkal lefelé, a megfelelő helyekre és már kezdődhet is a játék! A legfiatalabb játékos kockadobással kezd és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Dobj a dobókockával és hajtsd végre az azon található akciót!
Pirosat dobtál, Piroska előre léphet egy mezőt, ha viszont feketét a farkas léphet előre.
Zöld dobásnál, fordíts meg egy korongot! Ha vadászt találsz a hátulján, a farkasnak hátra kell lépnie, ha viszont kosarat Piroska onnan folytathatja a játékot.
Lilát dobtál, nagymama egyet előre léphet a házához, ha pedig pillangót, előre léphetsz a következő pillangós mezőre.
A farkas csak akkor mehet be a házba, ha nagymama már az ágyában van. Siess, legyél te az első, aki odaér a házhoz!