9.990 Ft

Pingvin légitársaság party társasjáték

9.990 Ft
Legfontosabb jellemzők

Vicces kommunikációs társasjáték, melyben mindkét csapat légiirányítója utasításokat ad a pilótáinak a vezérlőpanel megfelelő részeinek kezelésére, bekapcsolására.

Életkor: 9 éves kortól, 2-8 játékos részére

Szállítási információk

Webáruház készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2025. március 31.
Cikkszám: 755234
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: Nem értékelt Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Pingvin légitársaság party társasjáték

Kommunikációs partijáték, melyben két csapat méri össze gyorsaságát és vezetői képességét.
Nagyon ötletes és izgalmas játék, amit 2-8 játékos játszhat kompetitív és kooperatív játékmódban.

A Pingvin légitársaság csapatjátékban a játékosok egy hibbant légitársaság repülőgépét irányítják.
Az utasítások végrehajtására 30 másodperc áll rendelkezésre.

A Pingvin Légitársaság most kezdte meg tevékenységét a légi közlekedésben, és a többi légitársasághoz képest kevésbé igényes a pilóták képességeivel szemben.
A bizakodó utasok már a helyükön ülnek, készen arra, hogy részesei legyenek egy minden bizonnyal felejthetetlen utazásnak.
A pingvin legénység az első nap izgalmával telve igyekszik mindent megtenni, hogy a műszak végére valamennyi járatot célba juttassa.
Jó repülést és sikeres landolást kívánunk!

Párokra osztva a célotok az lesz, hogy a lehető legtöbb repülési utasítást teljesítsétek.
Az a csapat, amelyik a legtöbb utasítást tudja sikeresen végrehajtani, megnyeri a játékot.
A legjobb játékélmény érdekében azt javasoljuk, hogy az alkalmazást használjátok.

A játék fordulókra oszlik, és minden forduló több körből áll. A kezdőcsapat hajtja végre az első kört, majd a többi csapat az óramutató járásával megegyező sorrendben – vagy az általatok választott sorrendben – kerül sorra. Amint minden csapat teljesítette a körét, a forduló véget ér.

Az első fordulóban a csapat egyik tagja az irányítótorony szerepét tölti be, míg a másik csapattag (vagy csapattagok) lesz a légi személyzet.
Tegyétek az utasításkártyák pakliját az irányítótoronyban lévő játékos mellé, az időjelzőket és a homokórát (vagy az alkalmazást) pedig a légi személyzet kapja meg.

Egy kör menete:
Az aktív csapat minden tagja egyszerre játszik. Ha minden csapattag készen áll, fordítsátok meg a homokórát (vagy aktiváljátok az alkalmazást). A kör elkezdődött!
Az első játék során könnyítésként az alkalmazásban 35 vagy 40 másodpercet is beállíthattok. 

Kétféle utasításkártya van a játékban:
1. Az egyszerű utasításkártyákon lévő utasítások mindegyike a műszerfal egy meghatározott paneljére vonatkozik.
Az utasítások egyik típusánál a légi személyzetnek meg kell nyomnia egy meghatározott
gombot a műszerfal egyik paneljén. Minden ilyen típusú utasításon egy zöld körvonallal határolt
kézszimbólum látható, amely arra a gombra mutat, amelyiket meg kell nyomni.
Az utasítások másik típusánál a légi személyzet feladata, hogy a műszerfal egyik paneljén lévő
állítható jelölő(ke)t a megfelelő pozícióba mozgassa.
Minden ilyen típusú utasításon az adott jelölő(k) körül zöld körvonal látható, és a megfelelő pozícióban áll(nak).
Ha az adott jelölő már a megfelelő pozícióban van, a légi személyzet csak keresse meg a jelölőt, és érintse meg az ujjával.
A kártyán lévő homokóra-szimbólum egy emlékeztető, hogy az utasításkártya teljesítése után a légi
személyzet vegyen el egy időjelzőt.

2. A szekvenciakártyákon csak egy utasítás látható, amely kifejezetten a műszerfal egy bizonyos részére utal.
Az irányítótoronyban lévő játékosnak – anélkül, hogy megmutatná a kártyát a csapata többi tagjának – először le kell írnia a műszerfal azon részét, amelyre a kártya utal, majd meg kell határoznia a gombok sorrendjét, amelyeket a légi személyzetnek meg kell nyomni (pl. fel, fel, le, jobbra).
A légi személyzet a megadott sorrendben megnyomja a gombokat a panelen, majd
közvetlenül ezután hangosan felsorolja a gombok színét, végül a feladatot az „OK” gomb megnyomásával fejezi be (a jobb oldali példában: kék, kék, fehér és fekete,
majd az „OK” gomb megnyomása). 

A légi személyzet feladata a műszerfal kezelése és a gombok nyomogatása. Ezek mellett arra is ügyelnie kell, hogy a csapat ne fusson ki az időből. Mielőtt lejárna az idő, a légi személyzet elkölthet egy időjelzőt, hogy megfordítsa a homokórát, és folytassa a játékot.
A körnek akkor van vége, ha a csapat kifut az időből, vagy teljesít 5 utasításkártyát, vagy ha kétszer is hibázik. 

Tiltott cselekvések:
Az irányítótoronyban lévő játékos csak a kártyán jelzett utasításokat adhatja a légi személyzetnek, vagyis tilos:
– Megadni az érintett panellapka pozícióját a műszerfalon belül (pl.: „A felső sor második oszlopában lévő panelen...”
– Közvetlenül rámutatni az érintett panellapkára.
– Hivatkozni a műszerfal egy olyan részére, amely nem szerepel az utasításkártyán.
– Jelezni a légi személyzetnek, hogy az aktuális utasításkártya a kiegészítőhöz tartozik (ha a kiegészítővel együtt játszotok).
A fenti szabályok bármelyikének megszegése esetén egy másik csapat kizárhatja az adott utasításkártyát. 

Kiegészítővel is játszhatjuk a játékot, ami ezekkel már sokkal nehezebb, és több figyelmet igényel.
A kiegészítő minden kártyáján egy csillag szimbólum látható, hogy megkülönböztethető legyen a többi kártyától.
A műszerfal összeállításakor használjátok mind a 12 panellapkát, és a kiegészítő 20 kártyáját
keverjétek hozzá a többi utasításkártyához.
A kiegészítőben két újabb típusú utasításkártya is található. A játék ezeken kívül az alapjátéknál ismertetett szabályok szerint zajlik.

Kooperatív játékmódban történő játék akkor ajánlott, ha csak ketten vagy hárman játszotok.

Dilis, ötletes, gyors játék gyerekeknek és felnőtteknek, ami 2022-ben a Golden Geek legjobb partjáték jelöltje volt.

Pingvin légitársaság party társasjáték szabályát megtalálod a "Letölthető játékszabály" fülön.

Tartalma:

  • 9 kétoldalas panellapka
  • 3 kiegészítő panellapka (csillaggal jelölve)
  • 60 utasításkártya
  • 20 kiegészítő utasításkártya (csillaggal jelölve)
  • 13 állítható jelölő
  • 1 kerek forgókapcsoló
  • 3 csúszókapcsoló
  • 3 billenőkapcsoló (piros, kék és fehér)
  • 1 nagy piros kar
  • 2 csúszka (kék és piros)
  • 3 gombos tolókar (piros, kék és fehér)
  • 4 időjelző
  • 1 30 másodperces homokóra
  • 1 pancser pingvin kezdőcsapat-jelölő

Ajánlott: 9 éves kortól
Játékosok száma: 2 fő
Játékidő: 20 perc

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Játékok 8 éves kortól
Party társasjáték
Társasjátékok gyerekeknek
Kooperatív játékok
Repülős játékok
Vicces társasjátékok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Árukereső.hu Árukereső.hu