8.260 Ft

Varázs kalap memória társasjáték - Djeco Magic hat utolsó darabok

8.260 Ft
Legfontosabb jellemzők

Szórakoztató, megfigyelést és memóriát fejlesztő társasjáték a Djeco-tól. A játék a klasszikus itt a piros, hol a piros játékra emlékeztet a képek állandó cserélgetése miatt. A játékos köre során vagy bekukucskál egy kalapba vagy megpróbálj kitalálni, hogy vajon melyik állatkát tüntette el a varázsló.

6 éves kortól, 2-4 játékos részére

Szállítási információk

Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2024. december 13.
Cikkszám: DJ08536
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: Nem értékelt Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Varázs kalap memória társasjáték

A játékosok célja elsőként megszerezni a varázspálcát, amelyet két kör megnyerésével lehet elérni.
A varázslatos memóriajáték előkészületei: 
A varázskalapokat nyílással lefelé helyezzük az asztal közepére, hogy ne lehessen
látni, hogy melyikbe milyen állat bújt. Ezután tegyük le melléjük az állatkártyákat egy sorba, majd a korongokat is terítsük ki.
A játék több körből áll
Egy kör előkészítésekor a kalapokat keverjük össze úgy, hogy továbbra is titok legyen, melyikbe milyen állat bújt.
Válasszunk egy tetszőleges kalapot, amit visszarakunk a dobozba. A varázsló az itt rejtőző állatot
varázsolja el.
A maradék 5 kalapot rendezzük egy körbe az állatkártyák mellett.
Egy körben a legfiatalabb játékos kezd, majd az óra járásának megfelelően halad tovább a játék.
A soron lévő játékos 2 dolgot tehet: 
1. bekukucskál egy kalap belsejébe (úgy nézhet bele a kalapba, hogy más ne lássa, majd
visszarakja az asztalra. A visszahelyezésnél egy másik kalappal helyet kell cseréljen! Fontos, hogy a játékosok lássák, melyik 2 kalap cserél helyet) VAGY
2. bemondja az eltűnt állat nevét (majd belekukucskál a dobozban lévő kalapba)

Abban az esetben 
• Ha eltalálta az állatot, megnyeri ezt a kört. Új kör kezdődik, és a tőle balra ülő játékos kezdi
a következő kört.
• Ha nem találja el az állatot, akkor ebben a körben már nem játszhat tovább, nem is
találgathat. A többiek addig játszanak, míg valaki ki nem találja, melyik az elvarázsolt állat.
Megjegyzés: Ha már csak 1 játékos maradt, ő automatikusan megnyeri a játékot.
 
Nehezíteni is lehet a játékon úgy, hogy miután a játékos kicserélt 2 kalapot egymással, lehetősége van további 2 kalapot megcserélni egymással.

A játék kiválóan fejleszti a memóriát, a síkbeli- és térbeli tájékozódást, a megfigyelőkészséget és a logikus gondolkodást.
 

Tartalma:

  • 6 db műanyag bűvészkalap
  • 6 db állatos kártya
  • 4 db kalapos zseton
  • 1 db varázspálcás zseton
  • 1 db játékszabály 10 nyelven

A Magic hat társasjáték játékszabályát megtalálod a "Letölthető játékszabály" fül alatt!

Doboz méretei: 21,5 x 21,5 x 5 cm

Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő részére
Játékidő: 15 perc

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
C
saládi társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
Djeco kártyajátékok
Djeco társasjátékok

fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
memória játékok
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Árukereső.hu Árukereső.hu