Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Nyuszis útvesztő társasjáték
Együttműködős nyuszis játék 3 éves kortól, melyben ha mind a négy odú megtelt, akkor a játék véget ért, és a játékosok megnyerték a játékot.
A játékosok egy nyuszival lépkedve feltöltik az éléskamrát a finomságokkal, miközben azon igyekeznek, hogy a farmert megelőzzék.
A pálya elemeit többféleképpen lehet összeállítani, és a dobozt minden esetben a pálya mellé kell helyezni, hiszen a játéktér része az is.
A nyagyméretű játékelemek, az alagutak kacskaringós rendszere, a nyuszi figura és a doboz, mind mind kedves, helyes, játékra hívogató.
A kooperatív játékok fejlesztő hatása nagyon fontos ebben a korban, hiszen elég korán eldőlhet, hogy a gyermek szeret-e majd társasjátékozni, megtanulja-e, hogy a szabályokat követni kell, és együttműködik-e a társaival, ha kell, vagy sem.
Beszélgetésre, szókincsbővítésre, problémamegoldó gondolkodásra vezethetjük a kicsiket a játék során.
A Goula játékok kiváló minőségűek, igazodnak a gyerekek életkori sajátosságaihoz.
Kedves húsvéti ajándék kicsiknek.
A doboz mérete: 23 x 23 x7 cm
A fa figurák mérete: 5-6 cm
A dobókocka mérete: 2,5 x 2,5 cm
- 1 db karton veteményeskert játéktábla
- 1 db fa dobókocka, 1, 2, 3 számokkal és a farmer ikonjával
- 2 db fa figura (Farmer, Nyuszi hátizsákkal)
- 4 db különböző színű karton répa
- 19 db puzzle pályaelem (15 darab a pálya megépítéséhez, 4 db raktár a zöldségeknek)
Ajánlott: 3 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 20 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Kooperatív játékok
Társasjátékok 2 éves kortól
Goula játékok
Nyuszis játékok
Vélemények
Játékszabály
Ha elkészült, helyezzétek el a répákat az ösvények végén.
A játék menete:
A játék célja, a zöldségek elszállítása az odúba.
Tedd a nyuszi hátizsákjába a répát.
Az első játékos a kezdő mezőre teszi a nyuszit, majd dob a dobókockával és lép.
Ha odaértél az odúba a zöldséggel, vidd vissza a nyuszit a kezdő pontra, hogy még több zöldséget felvehessen.
Ha mind a négy odú megtelt, a játék véget ért, a játékosok nyertek.
Vigyázz! A farmer is dob a kockával, mindig egyet léphet előre. Ha előbb éri el a veteményest, mint mielőtt megtelik az odú, észreveszi az alagutat és a nyuszinak menekülni kell! Ilyenkor a játékosok elvesztik a játékot, de újra próbálkozhatnak.
Titkos alagút mező: Ha titkos mezőre lépsz, eldöntheted, hogy bemész-e az alagútba és odaviszed a nyuszit a másik alagút mezőjéhez vagy folytatod az eredeti ösvényen.