12.990 Ft

Phix pszichológiai társasjáték kiskamaszoknak 9 éves kortól

12.990 Ft
Legfontosabb jellemzők

A Phix egy kiskamaszoknak készült pszichológiai és önismereti társasjáték. A vele való játék segítségével kezelhetők a lelki problémák, növelhető az önbizalom és fejlődik a szülő és gyermek közti kommunikáció.

9 éves kortól, 2-4 játékos

Szállítási információk

Elérhetőség: Saját raktárról, azonnal
Várható szállítási idő: 2024. szeptember 19.
Cikkszám: 58708
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (1) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1090 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

A piacon egyedülálló, Phix Pszichológiai Társasjáték 9-13 éves kamaszok számára.

Ismerjük meg jobban gyermekeinket!
EGY JÁTÉK, AMIT IMÁDNI FOGTOK, AMELY BIZTOS TÁRSAD A GYERMEKNEVELÉSBEN!
Nem értesz szót kamasz gyermekeddel? Nem érted, mi zajlik a lelkében?
A PHIX Önbizalom-fejlesztő, lelki problémát kezelő, pszichológus által készített társasjáték sok mindenben segítségedre lehet. 
 A játék segítségével megtanulhattok, egymásra figyelve kommunikálni, erősíteni a magad és gyermeked önbizalmát, továbbá fejlesztheted az egymás közti kommunikációt, érzelmi kultúrát, a családon belüli összetartást és bizalmat.
A MAI VILÁGBAN A KISKAMASZOKNAK  RENGETEG PROBLÉMÁVAL KELL MEGKÜZDENIÜK,
NE HAGYJUK ŐKET MAGUKRA!

A játék fő témakörei: 
/a kérdések külön - külön paklikon vannak a fiúknak, a lányoknak és szülőknek/
- Iskolai problémák 
- Barátok 
 - Prevenció – megelőzés
A „témakör” kártyák egyik oldalán található a témakőr szerinti kérdés. Minden kártyán 2 db kérdés található. A kártya húzójának a homokóra megfordítása után 1 perce van a válaszadásra úgy, ahogyan ő gondolja .A második kérdésnél  válaszoljunk  úgy, ahogyan szerintünk a helyes viselkedés, törekvés lenne illetve lett volna , abban a helyzetben illetve szituációban. Szintén 1 perc áll a rendelkezésünkre. 
A második válasz után elővesszük a füzetet az adott témakörhöz, az adott témakörön belüli kártya számhoz lapozunk. /Mindegyik kártya meg van számozva a könnyebb kezelhetőség érdekében./ Ott egy szövegrész található a pszichológus tanácsaival, hogy erre a kérdésre mi lenne a helyes gondolat illetve reakció. 
Mellék témakörök: 
„Szeretném, ha megváltoznál” mezők 
Ha a játékos erre a mezőre lép, lehetősége van elmondani, hogy mi az, ami rosszul esik neki akár a szülő, akár a gyermek viselkedésével kapcsolatban és kérheti, hogy változtasson rajta 
Jövőkép - álmok 
A játék vége felé közeledve az út kettéágazik, itt választhatunk, merre megyünk tovább: folytatjuk az eredeti utunkat vagy a jövőkép - álmok mezőn haladunk tovább.
 Bónusz mező:  Pontszerzési lehetőség !
Ha a játékos erre a mezőre lép, húzzon egy kártyát és oldja meg, a kártyán szereplő játékos feladatot a dobozban található lufi segítségével. Ha ezt ügyesen teljesíti, akkor megkapja a kártyán lévő pontszámot. Csak itt, a bónusz mezőkön lehet pontszámokat gyűjteni. A szerencsén is múlik, hogy ki lesz végül a győztes, hisz ahhoz, hogy pontot szerezzünk, rá kell lépnünk a bónusz mezőre. :-))) Ebben a játékban nem az a győztes, aki elsőként ér a célba, hanem az, aki a legtöbb pontszámot gyűjtötte a bónusz mezőre lépve, az ott megoldott feladatokkal!  

Játék menete:
A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbbet dob a dobókockával. Utána a második legtöbbet dobott játékos következik, és így tovább. 
A dobókocka által dobott számot leszámolva lépj az adott mezőre, majd a " Játékról " címszó alatt leírtak szerint válaszolj a kártyán szereplő kérdésére. 
A játékot az a játékos nyeri, aki a bónuszkártyán lévő feladatot maradéktalanul teljesítette, és az így kapható pontokból a legtöbbet szerezte a játék során. / Pontokat csak a bónusz feladatokkal lehet szerezni. / 
Ebben a játékban nincs” Cél” mező. Ha úgy sikerült dobnod, hogy a játékmező elfogyott, akkor a játéknak számodra vége. Számold össze a bónuszpontjaidat!   Az a nyertes, aki a legtöbb pontot gyűjtötte!    

Tartozékok: 1 db játéktábla, 1 db dobókocka, 1 db homokóra, 4 db bábú, 1 db lufi, 1 db pszichológiai tanácsokat tartalmazó füzet, ami 144 oldal hasznos tanácsot is tartalmaz.

Ajánlott: 9-13 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: kb 30-60 perc 

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
játékok 8-12 éveseknek
Pszichológiai társasjátékok

Vélemények

5.00
(1 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Hát nagyon beszélgetős az biztos, lehetne benne több játékos rész, mint beszélgetős, szerintem a 8-11 éves korosztálynak nem minden kérdés passzol... De azért tetszik nekem, csak rá kell jönni, hogy a legjobb játszani! Bele lehet vinni saját ötletet és ez is jó! Ha lesz eredménye, akkor minden pénzt megér!!!
2017. 06. 15.
Árukereső.hu Árukereső.hu