Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Számok hegye társasjáték
A gyermekek játszva tanulnak, és az Orchard Toys-nál szenvedélyesen dolgoznak, hogy olyan fejlesztő játékokat és kirakókat készítsenek, melyekkel tökéletes egyensúlyba kerül a játék és a tanulás. Ennek az Orchard Toys játéknak a gondos megtervezésében a következő célok vezettek: - fejlessze a számlálást és számolást - késztessen megfigyelésre - bevezesse az egyjegyű számok összeadását
Fordítsd meg a kártyákat, add össze a számokat, és mássz fel a hegyre. De óvakodj a jetiktől, mert visszakergetnek! Aki elsőként ér a csúcsra,megnyeri a játékot.
Legyen játék a tanulás!
A játék menete:
- A legfiatalabb játékos kezd. Megfordít két lábnyomkártyát. Később a többiek is ezt teszik, mikor rajtuk a sor.
- Ha mindkét kártyán szám van, ezeket a játékos összeadja, és az összegnek megfelelően lép előre a bábujával. Ezután mindkét kártyát lefordítva visszateszi a többi közé.
- Ha az egyik kártyán számjegy van, a másikon jeti, két eset lehetséges. Ha még a mezőn van a bábu, nem tesz mást a játékos, csak lép vele annyit, amennyit a szám mutat. Ez nem változik akkor sem, ha közben elindul felfelé a hegyre. Ha viszont már fent van a hegyen, a jeti megkergeti: annyit lép vissza, amennyit a számos kártya mutat. Ezután mindkét kártyát visszarakja a többi közé lefordítva.
- Ha mindkét kártyán jeti van, a jetik általános támadásba lendültek, ami azt jelenti, hogy MINDEN játékos visszalép kettőt a hegyoldalon. Ezután a két kártyát lefordítva visszarakják a többi közé az asztalon.
A győztes:
Az a játékos győz, aki elsőként ér fel a hegycsúcsra. Ehhez nem kell pontos számot húznia.
A készlet tartalma:
- 4 részből öszerakható kerek játékmező
- 2 részből álló hegy
- 4 hegymászó bábú
- 4 talp a bábukhoz
- 1 hegycsúcselem
- 10 számos lábnyom kártya
- 3 jetis lábnyomkártya
- 1 útmutató
Ajánlott: 4 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 10-20 perc
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1/5 ( nagyon egyszerű )
A Számok hegye társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
matematikai játékok
iskola előkészítő játékok
játékok 5-8 éveseknek
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
OR 057 Számok hegye - Counting Mountain
Legyen játék a tanulás!
A gyermekek játszva tanulnak, és mi az Orchard Toys-nál szenvedélyesen igyekszünk olyan fejlesztő játékokat és kirakókat készíteni, melyekkel tökéletes egyensúlyba kerül a játék és a tanulás.
Ennek az Orchard Toys játéknak a gondos megtervezésében a következő célok vezettek:
- fejlessze a számlálást és számolást
- késztessen megfigyelésre
- bevezesse az egyjegyű számok összeadását
Életkor: 4-8 éveseknek
Játékosok száma: 2-4
A készlet tartalma: 4 részből összerakható kerek játékmező, 2 részből álló hegy, 4 hegymászó bábu, 4 talp a bábukhoz, egy hegycsúcselem, 10 számos lábnyomkártya, 3 jetis lábnyomkártya, 1 útmutató
Fordítsd meg a kártyákat, add össze számokat, és mássz fel a hegyre. De óvakodj a jetiktől, mert visszakergetnek! Aki elsőként ér a csúcsra, megnyeri a játékot.
A játék előkészítése:
Állítsátok össze a játékmezőt, pattintsátok ki belőle a hegyet támasztó nyílásokat fedő darabkákat. Rakjátok össze a hegy két darabját úgy, hogy az egymás felé néző oldalakon azonos színűek legyenek a nyilak. Pattintsátok ki a hegyoldalakból a kis korongokat, amik a kapaszkodó nyílásokat fedik. Úgy helyezzétek el a mezőn a hegyet, hogy a mezőszelet és a felé néző hegyoldalak nyilainak színe egyezzen. Illesszétek fel a hegy tetejére a fehér csúcselemet. Minden játékos válasszon egy hegymászót, és húzza rá a megfelelő színű talpat. A lábnyomkártyákat lefelé fordítva terítsétek szét az asztalon.
Mielőtt elkezdik a játékot, ellenőrizzék a játékosok, hogy a feléjük eső mindkét hegyoldalt jól látják, s kövessék végig tekintetükkel a nyilakkal jelzett útvonalat a sátortól a hegycsúcsig. Ki-ki állítsa a sátorra a hegymászó bábuját.
A játék menete:
- A legfiatalabb játékos kezd. Megfordít két lábnyomkártyát. Később a többiek is ezt teszik, mikor rajtuk a sor.
- Ha mindkét kártyán szám van, ezeket a játékos összeadja, és az összegnek megfelelően lép előre a bábujával. Ezután mindkét kártyát lefordítva visszateszi a többi közé.
- Ha az egyik kártyán számjegy van, a másikon jeti, két eset lehetséges. Ha még a mezőn van a bábu, nem tesz mást a játékos, csak lép vele annyit, amennyit a szám mutat. Ez nem változik akkor sem, ha közben elindul felfelé a hegyre. Ha viszont már fent van a hegyen, a jeti megkergeti: annyit lép vissza, amennyit a számos kártya mutat. Ezután mindkét kártyát visszarakja a többi közé lefordítva.
- Ha mindkét kártyán jeti van, a jetik általános támadásba lendültek, ami azt jelenti, hogy MINDEN játékos visszalép kettőt a hegyoldalon. Ezután a két kártyát lefordítva visszarakják a többi közé az asztalon.
A győztes: Az a játékos győz, aki elsőként ér fel a hegycsúcsra. Ehhez nem kell pontos számot húznia.
Változat kisebbeknek: Kisebb gyerekek játszhatnak jetik nélkül, vagy kevesebb jetivel.
Jó szórakozást!