4.490 Ft

Similo - Történelem, kitalálós kártyajáték

Kép 1/6 - Similo - Történelem
Kép 2/6 - Similo Történelem kártyajáték
Kép 3/6 - Similo Történelem kártyajáték kártyái

Asszociációs, barkóba jellegű kártyajáték, melyben a játékosok együttműködve próbálják meg kitalálni, hogy melyik lap lehet a titkos történelmi alak.

Ajánlott: 7 évtől, 2-8 játékos

Szállítási információk

4.490 Ft
Legfontosabb jellemzők
Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bp-i bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2025. április 02.
Cikkszám: DEL34597
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (1) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Similo - Történelem

A Similo játéksorozat történelmi verziója. Gondolatban kombináljátok a Találd ki társasjátékot a Fedőnevek játékkal! Hát ez a Similo.
Egyszerű, nagyszerű, elképesztően okosan összeállított asszociációs játék, amely 7 éves kortól játszható ugyan, de felnőtteknek is remek szórakozás.

A Similo együttműködős, együtt gondolkodós kooperatív társasjáték. Barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a titokzatos kártyát. A nyomravezető nem beszélhet, csak a lerakott kártyákkal vezetheti rá a játékosokat arra, hogy melyik lap a feladvány. 

Nagyon izgalmas dedukciós, asszociációs játék.

Az egyik (nyomravezető) játékos húz egy kártyát, a többieknek pedig rá kell jönniük kizárásos alapon, hogy melyik ez a kártya. Az adott játékos nem beszélhet, csak kártyákat rak le, melyekkel azt próbálja mutatni a többi játékosnak, hogy a kitalálandó kártya ahhoz hasonlít, vagy nem hasonlít (valamilyen szempontból).

Hogyan történik ez pontosan? A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk az asztalra 3x4-es kialakításban.
 A többi játékos megvizsgálja a 12 kártyát.

A nyomravezető kijátszik egy kártyát a kezében lévő ötből. Ha függőlegesen rakja le a kártyát, akkor az valamilyen szempontból hasonlít a kitalálandó kártyán lévő történelmi személyre. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Ez nem azt jelenti, hogy semmilyen szempontból nem hasonlít a két történelmi személy, csak a nyomravezető által kigondolt szempontból nem egyezik a két karakter. És itt van a játék varázslatossága.
Most a többi játékosnak a 12 kártyából ki kell választania egyet, ami szerintük biztosan nem a titokzatos kártya. Abban az esetben, ha pont a titkos kártyát zárják ki a játékból, akkor a játékosok azonnal veszítenek. Ha jó kártyát dobnak ki a játékból, akkor a nyomravezető egy újabb kártyával segíti őket. Itt már két lapot kell kizárniuk a játékosoknak a játékból. Mivel a Similo 5 körön keresztül zajlik, és minden körben eggyel több kártyát kell kizárnunk a lehetőségek közül, így a negyedik kör végén már csak két kártya marad az asztalon. Az ötödik kör tulajdonképpen a két karakter közül a titokzatos kártya kiválasztása. Ebből a két lapból kell kiválasztania a játékosoknak, hogy melyik lehet a titokzatos karakter kártya.

A Similo sorozat játékai kiválóan fejlesztik az asszociációs készséget, a logikus gondolkodást, a kizárásos alapon történő megállapítást.

A Similo kártyapaklik együtt is játszhatóak, például összekeverhetjük a Történelem paklit a Mítosz paklival.

A lapok minősége kiváló, a grafika nagyon igényes és a karakterek teljesen jól felismerhetőek.

Ajánlott: 7 éves kortól
Játékosok száma: 2-8 fő
Játékidő: kb. 15 perc 
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.05/5 ( nagyon egyszerű )

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Játékok 5-8 éveseknek
Asszociációs játékok
Játékok 8-12 éveseknek

Vélemények

5.00
(1 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Felnőttek részére szuper asszociációs játék. Vannak benne ismertebb személyek, de sok olyan is akiről nem biztos, hogy hallott a gyerkőc.
2021. 07. 09.

Leírás és Paraméterek

Mit kell tudni a játékról?

Similo - Történelem

A Similo játéksorozat történelmi verziója. Gondolatban kombináljátok a Találd ki társasjátékot a Fedőnevek játékkal! Hát ez a Similo.
Egyszerű, nagyszerű, elképesztően okosan összeállított asszociációs játék, amely 7 éves kortól játszható ugyan, de felnőtteknek is remek szórakozás.

A Similo együttműködős, együtt gondolkodós kooperatív társasjáték. Barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a titokzatos kártyát. A nyomravezető nem beszélhet, csak a lerakott kártyákkal vezetheti rá a játékosokat arra, hogy melyik lap a feladvány. 

Nagyon izgalmas dedukciós, asszociációs játék.

Az egyik (nyomravezető) játékos húz egy kártyát, a többieknek pedig rá kell jönniük kizárásos alapon, hogy melyik ez a kártya. Az adott játékos nem beszélhet, csak kártyákat rak le, melyekkel azt próbálja mutatni a többi játékosnak, hogy a kitalálandó kártya ahhoz hasonlít, vagy nem hasonlít (valamilyen szempontból).

Hogyan történik ez pontosan? A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk az asztalra 3x4-es kialakításban.
 A többi játékos megvizsgálja a 12 kártyát.

A nyomravezető kijátszik egy kártyát a kezében lévő ötből. Ha függőlegesen rakja le a kártyát, akkor az valamilyen szempontból hasonlít a kitalálandó kártyán lévő történelmi személyre. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Ez nem azt jelenti, hogy semmilyen szempontból nem hasonlít a két történelmi személy, csak a nyomravezető által kigondolt szempontból nem egyezik a két karakter. És itt van a játék varázslatossága.
Most a többi játékosnak a 12 kártyából ki kell választania egyet, ami szerintük biztosan nem a titokzatos kártya. Abban az esetben, ha pont a titkos kártyát zárják ki a játékból, akkor a játékosok azonnal veszítenek. Ha jó kártyát dobnak ki a játékból, akkor a nyomravezető egy újabb kártyával segíti őket. Itt már két lapot kell kizárniuk a játékosoknak a játékból. Mivel a Similo 5 körön keresztül zajlik, és minden körben eggyel több kártyát kell kizárnunk a lehetőségek közül, így a negyedik kör végén már csak két kártya marad az asztalon. Az ötödik kör tulajdonképpen a két karakter közül a titokzatos kártya kiválasztása. Ebből a két lapból kell kiválasztania a játékosoknak, hogy melyik lehet a titokzatos karakter kártya.

A Similo sorozat játékai kiválóan fejlesztik az asszociációs készséget, a logikus gondolkodást, a kizárásos alapon történő megállapítást.

A Similo kártyapaklik együtt is játszhatóak, például összekeverhetjük a Történelem paklit a Mítosz paklival.

A lapok minősége kiváló, a grafika nagyon igényes és a karakterek teljesen jól felismerhetőek.

Ajánlott: 7 éves kortól
Játékosok száma: 2-8 fő
Játékidő: kb. 15 perc 
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.05/5 ( nagyon egyszerű )

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Játékok 5-8 éveseknek
Asszociációs játékok
Játékok 8-12 éveseknek

Életkor 5-8 év
Játék kategória Társasjáték - könnyed
Márka Egyéb
Mit fejleszt Kooperatív játékok
Fiú/Lány Unisex (mindkettő)
Árkategória 3001-5000Ft
Típus Találd ki társasjáték
Játékosok száma 2-8
Korosztály 7 éves kortól
Jelleg barkóba jellegű társasjáték
Fejleszti memóriát, probléma megoldó képességet, kombinációs készséget, koncentrációt, megfigyelő képességet, rendszerező képességet, reakció készséget, ábra olvasást
Kompetencia tanulási képesség, szociális-, kommunikáció
Árukereső.hu Árukereső.hu
Close menu
99.40%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) Okosjáték elnyerte az Árukereső Megbízható Bolt minősítését a vásárlók valós visszajelzései alapján.