Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Varázspálcákat a kézbe! Építsetek közösen varázslóképzőt!
A Varázsló iskola egy együttműködést fejlesztő, memória kártyajáték.
A fiatal varázsló tanoncok arról álmodnak, hogy nagy varázslók lesznek. Ahhoz, hogy elérjék a céljukat, legalább 10 küldetést jól kell végrehajtaniuk. Ahhoz, hogy sikerüljön a küldetés együtt kell működniük. Meg kell találniuk a különböző varázstárgyak gazdáját.
Egyedül is játszható, de alapvetően kooperatív társasjáték 1-6 játékos részére.
A játék tartalma:
32 db kártyalap
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 1-6 fő
Játékidő: 10 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
Djeco kártyajátékok
Djeco társasjátékok
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
kooperatív játékok
memória játékok
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Vélemények
Letölthető játékszabály
Játékszabály
Varázsló iskola kártyajáték játékszabály (Djeco Magic school)
Életkor: 5-99 éves
Játékosok száma: 1-6 játékos
Tartalom: 32 kártya (16 mágikus tárgy kártya, 16 karakter kártya)
Játék célja: Teljesíts legalább 10 mágikus küldetést.
Fiatal tanoncokként fogtok játszani, akik arról álmodnak, hogy ők is Nagy Varázslók lesznek. Ha el akarod érni a célod, legalább 10 sikeres küldetést kell véghez vinned. Csapatként, azaz együtt kell dolgoznotok a nyeréshez.
Egy küldetés kiviteléhez össze kell párosítanod a mágikus tárgyakat azok tulajdonosával, és a két összetartozó kártyát együtt letenni.
A játék előkészülete: Az összes kártyát keverd össze és rakd egy pakliba, arccal lefelé az asztalra. Játék közben a játékosok a pakliból veszik el a kártyákat és egymás mellett helyezik el az asztalon, négyes sorokban egy 16 lapos négyzetet alkotva.
Játékszabály:
A legfiatalabb játékos kezd, azután óramutató járása szerint jön a következő. Az első körben, a kezdő játékos elveszi a legfelső lapot a pakliból, megmutatja mindenkinek aztán arccal lefelé elhelyezi az asztalon. A második játékos húz egy új kártyát és megmutatja mindenkinek.:
-Ha ez a kártya párosítható az előzővel az asztalon, a játékos annak a tetejére helyezi el, arccal felfelé. Ekkor ez egy pár lesz, és nem lehet több kártyát rárakni.
-Ha ez a kártya nem párosítható az előzővel az asztalon, a játékos arccal lefelé helyezi el az asztalon.
Ha következő körökben több kártya van lefelé fordítva az asztalon, a játékosok eldöntik melyikre helyezzék az új lapot, ha úgy gondolják azokból párt lehet alkotni. Ez addig folytatódik, amíg nem marad kártya a pakliban.
Megjegyzés: A játékosok közösen megvitathatják hová helyezik a húzott kártyát, de a végleges döntés azé a játékosé, akié a kör is. A lerakott kártyákon nem mozdíthattok.
A játék vége: A játéknak akkor van vége, amikor az összes lap el van helyezve az asztalon- más szavakkal, ha egyszer egy négyszer négy (16) kártyából álló négyzet alakult ki, minden kártyahelyen két kártyával egymáson. A játékosok ezután leellenőrzik az összeállított párokat. Ha egy mágikus tárgy és a tulajdonosa megegyezik, 1 küldetés teljesítve van.
Pontozási tábla:
15-16 küldetés: Kitűnő! Te most már Nagy Varázsló vagy és egy Merlin Rendje Medált is kaptál.
10-14 küldetés: Szép munka! Te most már Nagy Varázsló vagy.
7-9 küldetés: De kár, olyan közel voltál! Próbáld újra!
0-6 küldetés: Hoppá…vége a játéknak, de egy igazi varázsló soha nem adja fel!
Fordította: Fehér Virág
Jó játékot kíván az Okosjáték Csapat!