8.690 Ft

Activity Family Classic - családi activity társasjáték - 8 évtől

8.690 Ft
Legfontosabb jellemzők

Az Activity Family egy klasszikus és szórakoztató családi társasjáték, melyben különböző feladványokat kell rajzolva, körülírva vagy elmutogatva a csapattársakkal kitaláltatni. 

8 éves kortól, 3-16 játékos

Szállítási információk

Webáruház készlet: Saját raktárról, azonnal
Bolti készlet: Eltérhet a webáruház készlettől!
Várható szállítási idő: 2024. december 13.
Cikkszám: 710773
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (5) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1190 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Activity Family Classic - Családi változat...

A már jól ismert Activity társasjáték egy új taggal bővült! Az Activity Family Classic - Családi változat lényege, hogy family és junior kártyákat kevertek össze, így nyújtva igazi szórakozást kicsiknek is és nagyoknak is. Legyen a te csapatod elsőként a célban! Mutogatnod kell? Vigyázz! Nem beszélhetsz! Ha rajzolsz, betűket és számokat nem vethetsz a papírra! Ha pedig körül kell írd a húzott kártyán talált szavad,akkor nem mondhatod ki mit láttál leírva, még ragozott formában sem! Csak és kizárólag körülírhatod! Ugye már rémlik, hogyan kell játszani a világ legjobb társasát? Az Activity Family Classic - Családi változat csomagolási méretei: 25 x 25 x 6 cm.

Tartozékok: 330 db kártya, 4 db játékbábú, 1 db homokóra, 1 db játéktábla, 1 db játékszabály

Ajánlott: 8 éves kortól
Játékosok száma: 3-16 fő 
Játékidő: minimum 30 perc, de ettől lehet hosszabb is, játékosszámtól függően. 
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.0/5 ( nagyon egyszerű )

Activity Family Classic társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Vicces játékok
Játékok 8-12 éveseknek
Az összes Piatnik játékot itt találod

Vélemények

5.00
(5 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
A legszórakoztatóbb társasjátékok egyike, a felhőtlen kikapcsolódás garantált!
Az egész család imádja, rendkívül szórakoztató!
2023. 12. 20.
Nagyon jó, sokat nevettünk a játèk időtartama alatt.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!
2023. 09. 19.
Klasszikus játék! Örök kedvenc! Ez kimondottan azért is jó mert családi változat, van benne felnőtteknek és gyerekeknek szóló kártyák is.
2021. 04. 26.
Nagyon sok, változatos feladvány van benne, élvezetes az egész családnak
2021. 01. 02.
A játék felnőtteknek szóló változatát már korábban ismertem, most 8 éves kislányomnak vettem ezt a változatot, ami felhőtken kikapcsolódás az egész család számára. Jó döntés volt megvásárolni.
2017. 12. 27.

Letölthető játékszabály

Játékszabály

Activity Family Classic játékszabály
3-16 játékos részére, 8 éves kortól
Piatnik játék száma: 710773

Játék tartalma:

  • 330 db kártya (összesen 1980 feladvánnyal) ebből 110 Family és 120 Junior kártya
  • 4 db játékbábu
  • 1 db homokóra
  • 1 db játéktábla
  • 1 db játékszabály

A Játékosok célja:
A feladványokat úgy előadni, hogy csapattársaink meg tudják fejteni, s így első csapatként jussunk célba.

Előkészületek:
A játékosoknak csapatokat kell alkotniuk 2, 3 vagy 4 csapat vehet részt a játékban, de egy csapat minimum 2 főből kell, hogy álljon. Minden csapat választ 1 játékfigurát, amit a színének megfelelő startmezőre helyez. A feladatkártyákat megkeverik, majd a játéktábla közepére helyezik, lefelé fordítva. (Ha fiatalabb gyermek is részt vesz a játékban, akkor a Junior kártyákat választják.) A játékhoz minden csapatnak szükség van még papírra és ceruzára.

A játék menete:
A játéktábla egy négyszínű startmezőből, egy kockás célmezőből és egy olyan pályából áll, amelyik 6 egységre van osztva, minden egység 8 mezőből áll.
A figurák a startmezőn állnak. Itt rajzolni kell. A játékot indító csapat kiválasztja az első előadót. Az előadó szerepét a csapatokon belül körönként mindig más játékos veszi át.
Az előadó elveszi az egyik pakli legfelső lapját úgy, hogy csapattársai ne láthassák a kártyán álló feladványokat. A kártyákon a feladványok után egy szám áll zárójelbe téve. Ez a szám mutatja meg, hogy a csapat hány mezőt léphet előre, amennyiben sikerül megoldania a feladványt. Minden kártyán 6, betűvel jelzett feladvány található, a betűk határozzák meg az előadás módját:

Z = rajzolás
E = Magyarázás
V = Mutogatás

A játék kezdetekor rajzolni kell, tehát a „Z” jelzésű feladványok érvényesek.

Az előadó játékos megnézi az előadásmódnak megfelelő két feladványt, kiválaszt egyet a kettő közül, amit 10 másodperc alatt memorizál. Ha akarja, a többi csapatnak megmutatja a kártyát, majd lefordítva leteszi.

Most már csak elő kell adnia a feladványt úgy, hogy csapattársai adott időn belül megfejtsék azt. A különböző területeken különböző előadásmód van érvényben – az előadás módját a játékfelületen a pálya szélén látható ikonok adják meg:

A és D területeken Rajzolás:
Itt a játékosnak a feladványt le kell rajzolnia a csapattársaknak, úgy, hogy közben nem beszélhet, és nem gesztikulálhat, csak fejbólintással jelezheti egy-egy rész megfejtését. Számokat, betűket nem írhat.

B és E területeken Magyarázás:
Itt a feladványt a játékosnak szavakkal kell körülírnia úgy, hogy közben magát a szót, vagy ragozott formáit és részeit nem ejtheti ki.

C és F területeken Mutogatás:
Itt a játékosnak a feladványt el kell mutogatnia úgy, hogy közben nem szabad megszólalnia és semmilyen hangot nem adhat ki. Továbbá nem használhatja a szobában lévő tárgyakat, sőt még rájuk sem mutathat. Ellenben az megengedett, hogy a játékos saját testrészeire vagy ruháira rámutasson, illetve felhasználja a mutogatás során.

Figyelmeztetés:
Ha a csapat a játékszabályokat megszegi, akkor 3 mezőt vissza kell lépnie a játékfelületen és a soron következő csapat jön.

Kiütés:
A játékfelület B, D és F mezőin lehetőség van a kiütésre. Kiütés akkor történik, amikor egy csapat helyesen fejt meg egy feladványt, amiért előrelép a játéktáblán és lépését kilépve olyan mezőre érkezik, amelyiken egy másik csapat figurája áll. Ilyen esetben a másik csapat ott álló figuráját egy mezővel vissza kell léptetni. Csak A B, D és F mezőkön lehet kiütni egy másik csapat figuráját és csak a helyes megfejtéséért előrelépő csapat ülhet ki figurát. Kiütött, visszalépő csapat nem ütheti ki másik csapat figuráját. (Ilyen esetben két figura is állhat egy mezőn.)

Játéktipp:
Mivel a feladványok főként összetett szavak, az előadó a feladványt részekre bontva könnyebben előadhatja. Például a „Mézeskalácsház” könnyebben elmutogatható részekre bontva úgy, mint mézes, kalács, ház.

Minden előadó mindig két feladvány közül választhat. A legtöbb esetben a két feladványnak eltérő pontértéke van. A játékosok irányíthatják azt, hogy melyik mezőre lépnek a játékfelületen, ha figyelnek arra, hogy a másik csapat bábuja melyik mezőn áll akkor kiüthetik azt.

Az előadó csapattársai különböző bekiabálásokkal próbálják megfejteni a feladványt. Az előadó csak akkor reagálhat ezekre a bekiabálásokra, ha a helyes válasz hangzik el.

Figyelem:
Minden feladvány előadására meghatározott idő áll rendelkezésre, amit a homokóra mér. A homokórát és a szabályok betartását a feladvány előadása alatt a játékostársak figyelik. A játékosoknak még a játék kezdete előtt meg kell állapodniuk abban, hogy mennyire pontos -szó szerinti megfejtést fogadnak el a játékban.

Ha a csapatnak sikerül megfejtenie a feladványt, akkor a feladvány melletti szám mértékében előreléphetnek a játékfelületen. Ha nem sikerül megfejteni a feladványt, akkor a csapat figurája a helyén marad.

A játék vége:
Az a csapat győz, aki elsőként lép át az „F” szektorból a kockás célmezőre.

Játékszabály 3 játékos részére:
Minden játékos választ magának bábut, és a Startmezőre állítja. Az előadó játékos megpróbálja megértetni a másik két játékossal a feladványt.
Ha a játékostársak közül valaki kitalálja a feladványt, akkor a kitaláló és az előadó is annyit léphet előre a játéktáblán, amennyit a kártya a feladvány mellett megad.
Ha a játékostársak közül senkinek nem sikerül a feladványt kitalálni, akkor minden bábu a helyén marad. a következő játékos folytathatja a játékot.
Az előadás módjára, és a játéktáblán történő előrelépésre, a csapatjátékra leírt szabályok érvényesek.

 

Árukereső.hu Árukereső.hu