3.990 Ft

Hóemberes vidám ügyességi társasjáték

3.990 Ft
Legfontosabb jellemzők

Snowman dice hóember-építős vidám, családi kockajáték, melyben a 3 kockából összeállított hóemberünket el kell tolnunk az Északi-sarkig, hogy megnyerjük a kört.

Életkor: 6 éves kortól

Szállítási információk

Elérhetőség: Saját raktárról, azonnal
Várható szállítási idő: 2024. július 17.
Cikkszám: 19558
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: Nem értékelt Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1090 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Snowman Dice hóemberes vidám társasjáték

Évente egyszer egy nagyon érdekes és ritkán megfigyelhető esemény zajlik az Északi-sark közelében, a Hóember verseny! Szerencsétek van, mert nem csak tanúi lehettek a futamnak, hanem a saját hóemberetekkel indulhattok is rajta.

Nagyon könnyen megtanulható, egyszerű társasjáték, melyben a játékosoknak egy 3 kockából álló hóembert kell megépíteniük, amit aztán egy ujjal el kell tolniuk az Északi-sark jelölőhöz.

A játék során folyamatosan dobáljuk a kockáinkat, várva a kellő hóember részeket, emiatt a játék nagyon pörgős, gyors, így egy kört 1 perc alatt lejátszhatunk.
Egy hóember 3 kockából áll, és bármelyik testrészét helyettesíthetjük a hópehely/joker kockával.

A cipzáras hógolyó tárolóban 20 dobókockát és egy Északi-sark jelölőt találunk. Csak sík felületen lehet játszani a játékot, egyrészt a kockák egymásra építése miatt, másrészt a torony eltolása miatt.

A kockák oldalain látható ábrák a következők:
- nagy fehér négyzet egy gombbal - a hóember alsó része, legalulra kerül
- közepes fehér négyzet 3 gombbal - a középső része a hóembernek
- mosolygós hóember fej - ez kerülhet a torony tetejére
- hópehely - jokernek számít, helyettesítheti mindhárom részt
- hógolyó - ezt a kockát kiválasztva megkísérelhetjük szétbombázni az ellenfelünk hóemberét, álljon az bármennyi részből
- nyíl - a kész hóembert elkezdhetjük tolni az Északi-sark felé

A játék menete:
Helyezzük a sark jelölőt az asztal közepére, és adjunk minden játékosnak 5 dobókockát. 
Mivel a játékban csak az egyik kezünket használhatjuk, a haszontalanabb kezünket tegyük a hátunk mögé!
A játék az 'egy-két-há-HÓ' felkiáltással kezdetét veszi. Ekkor minden játékos eldobja az 5 dobókockáját. Tetszőleges számú kockát újradobhatunk, ahányszor csak akarunk.

Ha dobtunk aljat, akkor azt magunk elé húzzuk, és ha a dobással esetleg pocak részt és fejet is dobtunk, akkor azokat a kockák elforgatása nélkül egymásra helyezzük. Ugyanezt kell tennünk, ha hópelyhet is dobtunk, hiszen ez egy Joker, bármilyen testrészt helyettesíthet. 
Annyit érdemes azonban tudni, hogy a játék végi pontszámításnál számít, hogy egy hóember valódi testrészekből áll-e, vagy hópehely is alkotja. A pontszámításról később, részletesebben.

Az építés és dobálás közben érdemes figyelni a többieket, hiszen a hóemberek más-más ütemben épülnek. Ha dobtunk hógolyót is a kockáinkkal, akkor megkísérelhetjük az ellenfelünk részben, vagy egészben felépített hóemberét szétrombolni a hógolyós kockánk elpöckölésével. Ha ez sikerül, akkor neki újra kell kezdenie az építkezést. 

Az általunk épített hóember ugyanígy áldozatul eshet. A hógolyóval akkor is támadhatunk, ha az ellenfelünk már éppen tolja a hóemberét a sarkjelölő felé.

Amint összeállt a hóemberünk, és dobtunk 'nyíl' kockát is, akkor a 'Nézd a hóembert' bekiabálással elkezdhetjük egy ujjal tolni a hóember tornyot az Északi-sark jelölő felé. Akkor ér be a hóember, ha egyben marad, és az alsó dobókocka érinti az Északi-sark korongot.

A kört az a játékos nyeri, akinek ez legelsőként sikerül, és ekkor vége is az adott körnek, kezdődhet egy újabb. Ám előtte nézzük meg, hány pontot szerzett a játékos.

A hóember pontértéke:
- amennyiben mindhárom kocka igazi hóember testrészből áll, úgy 2 pontot kap a nyertes
- ha akár csak egy része is hópehely, akkor  az 1 pontot hoz a nyertes játékosnak.

Azt, hogy hány pontig játsszuk a játékot, ránk van bízva. Nyerhet az, akinek elsőként összegyűlik 3, vagy 5, vagy 10 pontja.

Összességében egy nagyon aranyos, bár a rombolás miatt kicsit gonoszkodós, gyorsan pörgős, végtelenül egyszerű, mégis élvezetes kockajáték. Bájos a hóember, a hógolyó csomagolás, és a téma is.

Mindezek mellett fejleszti a szem-kéz koordinációt, a reflexeket, a koncentrációt, a kézügyességet, a kudarc tűrést is.
Nem érdemes nélküle elindulni sem a nyári táborba, sem a sítáborba, hiszen pici társasjátékról van szó, ami bármilyen kicsi poggyászban elfér. Vicces, vidám társasjáték utazásra.
 

Doboz tartalma:

  • 20 db dobókocka
  • Északi-sark jelölő
  • cipzáras tároló hógolyó

Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 5 perc
Hógolyó tárolómérete:
kb 8 cm
Dobókocka mérete: 1,8 x 1,8 cm
Északi-sark korong mérete: cm, anyaga műanyag

Ajánlott: 6 éves kortól

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra, ami érdekes lehet:
Játékok 5 éves kortól

Egyszerű társasjátékok
Kockajátékok
Úti, utazó játékok
Vicces társasjátékok
Mini társasjáték utazáshoz
Ügyességi társasjátékok
Pici társasjátékok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!

Youtube videók

Árukereső.hu Árukereső.hu