Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Zamatkockák társasjáték
Ötletes, könnyed, gyors társasjáték ízletes ételek kártyájával, sok dobókockával és egy karton bárddal.
A gusztusos ételek elkészítéséhez 5 különböző hozzávaló szükséges, és a hozzávalókat különböző színű kockák jelölnek
A zöld a paprika, a krémszínű a gomba, a piros a paradicsom, a narancssárga a sárgarépa, a lila pedig a hagyma kockája.
Séfjelölőnk bedobásával megváltoztathatjuk egy kockánk értékét vagy színét.
A receptkártyák mellett reklámkártyák is vannak, amik feltételeket szabnak a felhasznált kockák értékével kapcsolatban, vagy valamilyen teljesítést kérnek. Amennyiben a recept elkészül és a reklámkártya feltételei is teljesülnek, akkor az elkészített étellel együtt kell félreraknunk, mert a két kártya pontértéke összeadódik, és némely reklámkártya bónuszpontjai érinthetnek más receptkártyát is.
A játék elején miden játékos kap két receptet, egy reklámkártyát és egy séfjelölőt. Dönthettek úgy, hogy láthatóvá teszitek a lapjaitokat, és úgy is, hogy kézben van minden lapotok.
A többi receptkártyából húzópaklit képezünk, és mellé 3 kártyát felfordítunk.
A keretbe tesszük az összes dobókockát, téglalappá formáljuk őket, majd levesszük róluk a keretet.
A keret maradjon a közelben, mert oda fogjuk eldobni a teljesített receptjeinknél felhasznált kockákat és a séfjelölőket.
A játékos a következő 3 lépést teszi meg a körében:
1. vágás- kocka/kockák szerzése (ha nincs olyan zöldség már lent, ami a játékosnak kéne a receptjéhez, akkor újra feltöltheti a játékos a kockákat. A lent maradt és a kidobott kockákat összerázzuk, majd a keretbe dobjuk őket, és szabályos négyzetrácsba rázzuk őket. Ilyenkor mindenki visszakapja a séfjelölőjét is.
2. főzés- amint egy receptkártya összes hozzávalója megvan, a játékos megfőzi az ételt. Megmutatja a játékostársainak a kockákat és a receptet, és ha teljesül a reklámkártya feltétele is, akkor a recepttel együtt félrerakja a receptet, a felhasznált kockákat pedig visszadobja a keretbe. Amennyiben a recept elkészítéséhez valamelyik kocka színét vagy értékét meg kell változtatni, akkor a séfjelölőt be kell dobni a keretbe, és a kockát megváltoztatottnak kell tekinteni (nincs szükség ténylegesen kicserélni a kockát).
3. húzás- a játékos a köre végén húzhat egy kártyát. Ő döntheti el, hogy receptet vagy reklámot húz, de a szabály az, hogy max 2-2 kártya lehet nálunk a körünk végére. A felesleget el kell dobnunk a dobópaklikba. Kockákra is van mennyiségi korlátozás. Az ő esetükben 10 darabra van maximálva a kör végén megengedett kockaszám egy játékosnál.
Amint egy játékos köre lement, a következő jön, aki megkapja a bárdot, vág, főz, húz....
A kezdő játékos a bárddal leválaszt tetszőleges számú és színű dobókockát a szabályok betartásával:
- a kockák értéke nem haladhatja meg a 10-et
- a bárd élével lehet csak vágni, nem lehet rézsútosan tartani, vagy csak a hegyét a kockák közé illeszteni
- a kivágott kockák nem szakíthatják meg a lent maradt egységet, nem osztható szigetekre a kocka sokaság
Amint az egyik játékos megfőzte a 6. receptkártyát, még végigmegy a kör a többi játékossal, majd még egy kör következhet. Ez azonban már csak receptkártya teljesítésre ad lehetőséget a játékosoknak, tehát vágni és húzni már nem lehet.
A játékot az nyeri, akinek a legtöbb pontja van.
Nagyon helyes, könnyen játszható főzős, számolgatós társasjáték gyerekeknek.
Tartalma:
- 1 bárd
- 35 hozzávalókocka
- 44 receptkártya
- 34 reklámkártya
- 4 séfjelölő
- 1 keret
- 1 szabályfüzet
- 1 szóló szabályfüzet
Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 30 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Főzéssel kapcsolatos játékok
Vélemények
Leírás és Paraméterek
Mit kell tudni a játékról?
Zamatkockák társasjáték
Ötletes, könnyed, gyors társasjáték ízletes ételek kártyájával, sok dobókockával és egy karton bárddal.
A gusztusos ételek elkészítéséhez 5 különböző hozzávaló szükséges, és a hozzávalókat különböző színű kockák jelölnek
A zöld a paprika, a krémszínű a gomba, a piros a paradicsom, a narancssárga a sárgarépa, a lila pedig a hagyma kockája.
Séfjelölőnk bedobásával megváltoztathatjuk egy kockánk értékét vagy színét.
A receptkártyák mellett reklámkártyák is vannak, amik feltételeket szabnak a felhasznált kockák értékével kapcsolatban, vagy valamilyen teljesítést kérnek. Amennyiben a recept elkészül és a reklámkártya feltételei is teljesülnek, akkor az elkészített étellel együtt kell félreraknunk, mert a két kártya pontértéke összeadódik, és némely reklámkártya bónuszpontjai érinthetnek más receptkártyát is.
A játék elején miden játékos kap két receptet, egy reklámkártyát és egy séfjelölőt. Dönthettek úgy, hogy láthatóvá teszitek a lapjaitokat, és úgy is, hogy kézben van minden lapotok.
A többi receptkártyából húzópaklit képezünk, és mellé 3 kártyát felfordítunk.
A keretbe tesszük az összes dobókockát, téglalappá formáljuk őket, majd levesszük róluk a keretet.
A keret maradjon a közelben, mert oda fogjuk eldobni a teljesített receptjeinknél felhasznált kockákat és a séfjelölőket.
A játékos a következő 3 lépést teszi meg a körében:
1. vágás- kocka/kockák szerzése (ha nincs olyan zöldség már lent, ami a játékosnak kéne a receptjéhez, akkor újra feltöltheti a játékos a kockákat. A lent maradt és a kidobott kockákat összerázzuk, majd a keretbe dobjuk őket, és szabályos négyzetrácsba rázzuk őket. Ilyenkor mindenki visszakapja a séfjelölőjét is.
2. főzés- amint egy receptkártya összes hozzávalója megvan, a játékos megfőzi az ételt. Megmutatja a játékostársainak a kockákat és a receptet, és ha teljesül a reklámkártya feltétele is, akkor a recepttel együtt félrerakja a receptet, a felhasznált kockákat pedig visszadobja a keretbe. Amennyiben a recept elkészítéséhez valamelyik kocka színét vagy értékét meg kell változtatni, akkor a séfjelölőt be kell dobni a keretbe, és a kockát megváltoztatottnak kell tekinteni (nincs szükség ténylegesen kicserélni a kockát).
3. húzás- a játékos a köre végén húzhat egy kártyát. Ő döntheti el, hogy receptet vagy reklámot húz, de a szabály az, hogy max 2-2 kártya lehet nálunk a körünk végére. A felesleget el kell dobnunk a dobópaklikba. Kockákra is van mennyiségi korlátozás. Az ő esetükben 10 darabra van maximálva a kör végén megengedett kockaszám egy játékosnál.
Amint egy játékos köre lement, a következő jön, aki megkapja a bárdot, vág, főz, húz....
A kezdő játékos a bárddal leválaszt tetszőleges számú és színű dobókockát a szabályok betartásával:
- a kockák értéke nem haladhatja meg a 10-et
- a bárd élével lehet csak vágni, nem lehet rézsútosan tartani, vagy csak a hegyét a kockák közé illeszteni
- a kivágott kockák nem szakíthatják meg a lent maradt egységet, nem osztható szigetekre a kocka sokaság
Amint az egyik játékos megfőzte a 6. receptkártyát, még végigmegy a kör a többi játékossal, majd még egy kör következhet. Ez azonban már csak receptkártya teljesítésre ad lehetőséget a játékosoknak, tehát vágni és húzni már nem lehet.
A játékot az nyeri, akinek a legtöbb pontja van.
Nagyon helyes, könnyen játszható főzős, számolgatós társasjáték gyerekeknek.
Tartalma:
- 1 bárd
- 35 hozzávalókocka
- 44 receptkártya
- 34 reklámkártya
- 4 séfjelölő
- 1 keret
- 1 szabályfüzet
- 1 szóló szabályfüzet
Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 30 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Főzéssel kapcsolatos játékok
Életkor | 5-8 év |
Játék kategória | Társasjáték - könnyed |
Márka | Egyéb |
Mit fejleszt | Taktikai, stratégiai |
Fiú/Lány | Unisex (mindkettő) |
Árkategória | 5001-9999Ft |
Neked ajánlott játékok
Számos tili-toli puzzle
390 FtGolyóvezető labirintus neon színekben
290 Ft200 FtMesterlogika
2.290 FtCortex társasjáték
5.290 Ft