Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Zéró - a nulla nem semmi! kártyajáték
Add össze és vond ki!
Helyezd le egy lapodat, a 3x3-as játékmezőn bármely lapra úgy, hogy a három lap eredménye Zéró, azaz nulla legyen! Vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan. Fontos, hogy színre-színt tegyél, a többszínű lapok segítenek. Számolj fejben, alkoss minél több tercet, gyűjtsd a pontokat! Legyél játszva matek zseni!
Előkészületek:
Keverjük össze a lapokat. Osszunk minden játékosnak öt lapot. Ezután arccal felfelé helyezzünk az asztalra kilenc kártyát úgy, hogy egy 3x3 mezőt alkossanak. A maradék lapokat képpel lefelé tegyük az asztalra, ez lesz a húzó pakli.
A játék menete:
A legfiatalabb játékos kezd. A 3x3 mezőben szereplő bármelyik lapra helyezzen, a kezében lévő lapok közül egyet, úgy hogy az a lent lévővel színben megegyezzen. A többszínű kártyák Jokerek, bármilyen lap kijátszható rá. Cél, hogy olyan helyre próbáljon tenni a játékos kártyát, ahol a 3 lap eredménye nulla lesz. Az eredményt úgy kell számolni, hogy egy összeadás és egy kivonás szerepeljen benne, bármilyen sorrendben. Ezt az egyenletet vízszintesen, függőlegesen és átlósan is kialakíthatjuk. Viszont itt a sorrend csak balról-jobbra vagy fentről-lefelé érvényes. Ha a játékosnak sikerül egy egyenletet kirakni, felveszi azt a három kártyát és maga előtt gyűjti. Ezután kibővíti a húzópakliból a 3x3 mező hiányzó részeit és húz egy lapot, hogy ismét öt kártya legyen a kezében. Majd az óra járásával megegyező irányba ülő játékos következik.
Amikor egy játékoson a sor, három lehetőség közül választhat:
- Egyenletet alkot a fent említett szabályoknak megfelelően.
- Letesz simán egy lapot, ugyan olyan színű kártyára
- Cserél a kezében lévő öt lap közül kiválaszt egyet és beteszi a húzó pakli aljára arccal lefelé, majd húz egy kártyát.
A játék vége: A játékot az a játékos nyeri, aki legtöbb pontot gyűjtötte, azaz a maga előtt összegyűjtött nyeremény lapok értékét összeadva a legmagasabb pontszámmal rendelkezik.
Tartalma:
- 110 db kártya
- magyar játékszabály
Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 fő
Játék idő: kb 30 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Mini játékok
Társasjátékok gyerekeknek
Kártyajátékok gyerekeknek
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Úti,utazó játékok
Játékok 8-12 éveseknek
Családi kártyajátékok
Vélemények
Leírás és Paraméterek
Mit kell tudni a játékról?
Zéró - a nulla nem semmi! kártyajáték
Add össze és vond ki!
Helyezd le egy lapodat, a 3x3-as játékmezőn bármely lapra úgy, hogy a három lap eredménye Zéró, azaz nulla legyen! Vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan. Fontos, hogy színre-színt tegyél, a többszínű lapok segítenek. Számolj fejben, alkoss minél több tercet, gyűjtsd a pontokat! Legyél játszva matek zseni!
Előkészületek:
Keverjük össze a lapokat. Osszunk minden játékosnak öt lapot. Ezután arccal felfelé helyezzünk az asztalra kilenc kártyát úgy, hogy egy 3x3 mezőt alkossanak. A maradék lapokat képpel lefelé tegyük az asztalra, ez lesz a húzó pakli.
A játék menete:
A legfiatalabb játékos kezd. A 3x3 mezőben szereplő bármelyik lapra helyezzen, a kezében lévő lapok közül egyet, úgy hogy az a lent lévővel színben megegyezzen. A többszínű kártyák Jokerek, bármilyen lap kijátszható rá. Cél, hogy olyan helyre próbáljon tenni a játékos kártyát, ahol a 3 lap eredménye nulla lesz. Az eredményt úgy kell számolni, hogy egy összeadás és egy kivonás szerepeljen benne, bármilyen sorrendben. Ezt az egyenletet vízszintesen, függőlegesen és átlósan is kialakíthatjuk. Viszont itt a sorrend csak balról-jobbra vagy fentről-lefelé érvényes. Ha a játékosnak sikerül egy egyenletet kirakni, felveszi azt a három kártyát és maga előtt gyűjti. Ezután kibővíti a húzópakliból a 3x3 mező hiányzó részeit és húz egy lapot, hogy ismét öt kártya legyen a kezében. Majd az óra járásával megegyező irányba ülő játékos következik.
Amikor egy játékoson a sor, három lehetőség közül választhat:
- Egyenletet alkot a fent említett szabályoknak megfelelően.
- Letesz simán egy lapot, ugyan olyan színű kártyára
- Cserél a kezében lévő öt lap közül kiválaszt egyet és beteszi a húzó pakli aljára arccal lefelé, majd húz egy kártyát.
A játék vége: A játékot az a játékos nyeri, aki legtöbb pontot gyűjtötte, azaz a maga előtt összegyűjtött nyeremény lapok értékét összeadva a legmagasabb pontszámmal rendelkezik.
Tartalma:
- 110 db kártya
- magyar játékszabály
Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 fő
Játék idő: kb 30 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Mini játékok
Társasjátékok gyerekeknek
Kártyajátékok gyerekeknek
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Úti,utazó játékok
Játékok 8-12 éveseknek
Családi kártyajátékok
Életkor | 5-8 év |
Játék kategória | Társasjáték - könnyed |
Márka | Egyéb |
Mit fejleszt | Matematikai játékok |
Fiú/Lány | Unisex (mindkettő) |
Árkategória | 2001-3000Ft |
Neked ajánlott játékok
Mesterlogika
2.290 FtCortex társasjáték
5.290 FtRókanyomon társasjáték - Gamewright
6.490 FtTitkos ajtó kooperatív társasjáték
6.490 Ft5.490 FtSztorikocka Harry Potter
4.590 FtZingo bingo, Zingo társasjáték gyerekeknek - Thinkfun
9.990 Ft8.990 Ft